خبرهای داغ:
همدان-معاون اقشار سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: تاکنون هیچ قسمتی از تفکر دشمن در سرزمین جمهوری اسلامی ایران معنا و مفهوم پیدا نکرده و پیاده نشده است.
کد خبر: ۹۳۵۳۱۴۶
|
۰۲ تير ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۰
هیچ قسمتی از تفکر دشمن در سرزمین ایران معنا و مفهوم پیدا نکرده است/ قدرت جهان اسلام محور مقاومت را به عنوان یک دستاورد جهانی معرفی کردبه گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ احد امیری امروز در همایش گرامیداشت روز بسیج اساتید که در سالن شهید چمران دانشگاه بوعلی برگزار شد، ضمن تبریک دهه کرامت و میلاد سراسر نور امام هشتم (ع)، اظهار داشت: خداوند منان را شاکر هستیم که تاکنون هیچ قسمتی از تفکر دشمن در سرزمین جمهوری اسلامی ایران معنا و مفهوم پیدا نکرده و پیاده نشده است.

وی افزود: این امکان میسر نمی‌شد مگر به همت بزرگانی مثل شما، از جنس نور که در سنگر‌های فردی خود جبهه‌ای عمل می‌کنید و آنجا که شما حضور دارید شیاطین را قدرت عرض اندام نیست.

معاون اقشار سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان ابراز داشت: عالی‌ترین سطح حضور مشارکتی که اتفاق افتاد مشارکت زیبا، معنادار، دقیق، هوشمندانه و در عین حال به موقع بود از طرف مردمی شجاع، دلیر و بی‌نظیر که در خطه بزرگان در پهنایی به نام ایران ساکن هستند.

وی گفت: در برخی از کشور‌ها اگر ۱۰ هزار نفر ساکن داریم که از هموطنان ما هستند، ۹ هزار و ۷۰۰  نفر از آن‌ها در انتخابات شرکت می‌کنند، چون آن‌ها از بیرون شماتت دشمنان را می‌بینند، آن‌ها درهم شکسته شدن تفکر آنارشیسم جبهه دشمن را خوب درک کردند و دیدند که تفکر ترامپیسم درهم شکسته شد و این شخص برای همیشه به درک واصل شد.

امیری ادامه داد: مردم در زیر تحریم‌ها به فرمان مقام معظم رهبری در شرایط سخت کرونا و در شرایطی که برخی از زیرساخت‌ها یاری نکرد تا ما تمام قد بتوانیم قدرت خود را به رخ دنیا بکشیم در این شرایط حضور پیدا کردند و ثابت کردند که نصرت الهی قطعی است.

*قدرت جهان اسلام محور مقاومت را به عنوان یک دستاورد جهانی معرفی کرد
 
وی با بیان اینکه ما در زنجیره توجهات خفیه خداوند هستیم، ابراز داشت: مقام معظم رهبری با سعه صدر همه دولت‌ها را تحمل کردند، رهنمود دادند و تمشیت کردند و مسیر را برای آن‌ها مفتوح کردند؛ و جهان را به زیبایی و با قدرت برای آن‌ها معرفی کردند.

معاون اقشار سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان عنوان کرد: قدرت جهان اسلام محور مقاومت را به عنوان یک دستاورد جهانی معرفی کرد و آن را به نفع نظام تمام کردند، طوری که هیچ یک از ارکان نظام آسیب نبیند.

وی گفت: آموزه‌های دین اسلام که ما در آغار قرن ۱۴۰۰ بر این مسیر قرار گرفته‌ایم، قرن ۱۳۰۰ قرن تفکرات رضاخانی بود و قرن ۱۴۰۰ قرن اسلام است؛ و بروز و ظهور نورانیتی که خداوند منان با انتخاب این مردم در این مسیر قرار داده است و مقام معظم رهبری از همه ظرفیت‌ها و استعداد‌ها استفاده می‌کنند تا آنجا که در بخش دانش بنیان‌ها شخصاً زرهی مقاوم به تن می‌کنند و می‌فرمایند: «تا نفس دارم از دانش بنیان‌ها حمایت می‌کنم».

*دانشگاه‌های ما محل تولید اندیشه ناب و نورانی است

امیری با بیان اینکه دانشگاه‌های ما محل تولید اندیشه ناب و نورانی است که در عرصه‌های علمی هماوردی در جهان برای آن‌ها نداریم، اضافه کرد: ۲۰ مقاله علمی که تولید نبوغ دانشمندان، اساتید و دانشجویان ما است، امروز قدرت‌نمایی می‌کند و معرف این است و از همین مجرا و مقال رهبری به ظرفیت تمام اساتید و سرمایه‌های این نظام ایمان دارند و سرمایه سوزی در دستور کار رهبری قرار ندارد.

وی بیان کرد: عیار این مردم عیار بالاتر و عالی‌تری است و از بسیاری از مسائل سیاسی جلوتر از مسئولین حرکت می‌کنند و در بسیاری از آسیب‌های اجتماعی قدرت تشخیص دقیقی دارند و این گونه پای صندوق جانفشانی می‌کنند؛ هر رأی این مردم یک موشک نقطه‌زن می‌شود که هدف خود را در ۲ هزار کیلومتر آن طرف‌تر تحت الشعاع قرار می‌دهد.

معاون اقشار سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان عنوان کرد: امروز برد پهباد‌های ساخته شده ۳ هزار کیلومتر است؛ ما هیچ دشمن خارجی نخواهیم داشت که قدرت تسلط بر این مردم و این جمعیت را داشته باشد؛ کرانه‌های قدرت ما به حدی بزرگ و بی‌نظیر است که دشمن را یارای دست یافتن به این کرانه‌ها نیست.

وی ادامه داد: کرانه قدرت ما آن قدر وسیع است که فقط در یک حوزه، آن هم حوزه نظامی‌گری، دشمن را حتی یارای شنیدن آن نیست؛ چه رسد به حوزه‌های دیگر، بنابراین هماوردی در جهان نظیر خود مردم باید باشد که بیاید بنشید و به تربیت عاشورایی مردانی که در رکاب ولایت حماسه خلق می‌کنند، گوش کند.

امیری تصریح کرد: باید جایگاه‌های خود را بشناسیم و قدر بدانیم و با تسلط و اشراف دقیق به مسائل جوانب را ببینیم و تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی کنیم تا مسئولین در این مسیر قدم‌های محکم بردارند.

وی گفت: مردم ثابت کردند که تصمیم‌ساز‌های خوبی هستند، تصمیم‌سازی درست؛ مردم حاکمان جامعه اسلامی را به مسیر نور هدایت می‌کنند و در روز انتخابات خلق حماسه می‌شو د. و همین مردم هستند که فتنه‌ها را از چهره این نظام یکی پس از دیگری دور کردند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات