زنجان-پیام تبریک مسئول دفتر نمايندگي ولي فقيه در سپاه زنجان در پیامی فرارسیدن هفته قوه قضاییه را به تمامی مسئولان و دست اندرکاران این عرصه تبریک گفت. ‎
کد خبر: ۹۳۵۳۲۳۴
|
۰۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛ متن پیام کامل به این شرح است:
پیام تبریک مسئول دفتر نمايندگي ولي فقيه در سپاه زنجان به مناسبت هفته قوه قضاییه

بسمه تعالی

یکی از مهم‌ترین اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی، تحقق عدالت و قسط و بناکردن حکومتی بر مبنای دادگستری و تحکیم پایه‌های عدل در جامعه است و بهمین منظور هفته اول تیر ماه، سالروز فاجعه جانسوز و دردناک شهادت شهید مظلوم آیت الله بهشتی و ۷۲ تن از یاران گرانقدر او بنا به تجلیل از معمار بزرگ دستگاه قضایی کشور، هفته قوه قضائیه نامگذاری شده است تا نشان دهد استمرار این هدف بزرگ تا چه حد برای نظام جمهوری اسلامی ایران اهمیت دارد.

پاسداری از شان و کرامت انسانی و مجاهدت در راستای برقراری عدالت، قسط و تحقق حقوق شهروندی و حمایت و دفاع از حقوق مظلومان که در شمار رسالت‌های اساسی دستگاه قضایی قرار دارد، این قوه را به عنوان یکی از پایه‌ها و ارکان مهم و موثر در جمهوری اسلامی در صیانت از آرمان‌های اصیل اسلامی و ارزش‌های والای انقلاب شکوهمند مبدل کرده است.

نامگذاری یکم تا هفتم تیر به نام هفته قوه قضائیه، فرصتی مغتنم برای تکریم خادمان و تلاشگران خدوم و متعهد عرصه قضا و عدالت گستری و پاسداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام این عرصه و نیز تبیین اهمیت و جایگاه خطیر و نقش ارزشمند دستگاه قضایی در جامعه است.

خادمان مردم و نظام اسلامی در قوه قضائیه باید بر خود ببالند که گام در عرصه‌ای نهاده اند که در این راه به افراد گرانقدری، چون شهید آیت الله بهشتی و یاران با وفای ایشان اقتدا نموده اند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام ایران اسلامی بویژه شهدای گرانقدر دستگاه قضایی، هفته قوه قضاییه را به مجموعه خدوم، تلاشگر و متعهد این قوه خاصه رئیس کل دادگستری استان، دادستان مرکز استان، قضات شریف، معاونین قضایی و همه کارمندان و کارکنان دادگستری و کارکنان و اعضاء گرانقدر شورا‌های حل اختلاف استان زنجان که در امر پیشگیری از جرم، برخورد قاطع با متخلفان و قانون شکنان و برقراری قسط و داد در جامعه تلاش می‌کنند، تبریک می‌گویم و از آستان خداوند منان، برای همه خدمتگزاران صدیق نظام توفیق مسئلت دارم.

حسن بیگدلی

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان
ارسال نظرات