رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان در گفت‌وگو با «بسیج»:

هفته افشای حقوق بشر آمریکا فرصت مناسبي برای بازخوانی جنایت آمریکا علیه بشریت است

زنجان-رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان، گفت:هفته ی افشای حقوق بشر آمریکا فرصتی برای بازخوانی جنایت آمریکا علیه بشریت است.
کد خبر: ۹۳۵۳۲۴۱
|
۰۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۴
حجت الاسلام علی ناصر در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج زنجان؛ با اشاره به بزرگداشت هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی، اظهار داشت: باید مناسبت‌ها و حوادثی که توسط آمریکای جنایتکار بر علیه ایران شده است بازگو و تبیین شود.
 
هفته افشای حقوق بشر آمریکا فرصت مناسبي برای بازخوانی جنایت آمریکا علیه بشریت است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه از ۶ تا ۱۲ تیرماه حوادث بسیار مهم برای کشور عزیزمان در زمینه‌های اجتماعی و فرهنگی و سیاسی اتفاق افتاده است، تصریح کرد: ترور نافرجام مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در مسجد ابوذر تهران، در روز ۶ تیر ۱۳۶۰ یکی از وقایع مهم است که به لطف خداوند متعال این ترور نافرجام ماند.

وی با اشاره به انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی، عنوان کرد: حادثه بمب گذاری در دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی ایران در ۷ تیر ۱۳۶۰ منجر به شهادت دکتر بهشتی و همچنین هفتاد و پنج نفر از اعضای این حزب شد.

حجت الاسلام ناصر در ادامه با بیان اینکه واقعه بمباران شیمیایی سردشت روز ۷ تیر ۱۳۶۶ توسط رژیم بعث صورت گرفت، بیان داشت: در این بمباران زنان، مردان و کودکان بی دفاع شهید شدند.

وی با بیان اینکه در این ایام اتفاقات ناگواری برای کشور اتفاق افتاده است، اذعان داشت: از جمله از این اتفاقات به شهادت رساندن محمد کچویی رئیس زندان اوین در ۸ تیرماه ۱۳۶۰ و همچنین به شهادت رساندن حجت الاسلام محمد صدوقی روحانی شیعه ایرانی در ۱۱ تیرماه ۱۳۶۱ و در روز ۱۲ تیرماه ۱۳۶۷ با هدف قرار گرفتن هواپیمای مسافربری ایرباس ایران توسط ناو آمریکایی که منجر به کشته شدن ۲۹۰ تن از زنان، مردان، کودکان شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به اتفاقات ناگوار رخ داده، گفت: در تمامی این جریانات آمریکا و اسرائیل به طور مستقیم و غیر مستقیم دخالت داشته است.

این مسئول با بیان اینکه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) ۶ تا ۱۲ تیر ماه را به عنوان روز افشای حقوق بشر آمریکا نامگذاری کرده اند، تصریح کرد:آمریکا جزء کشور‌هایی است که حفظ و تکریم حقوق بشر در آن دیده نمی‌شود، ولی متاسفانه در کشور ایران اگر فردی به حق محکوم شود رسانه‌های غربی شروع به تبلیغات گسترده علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و آن را محکوم به نقض حقوق بشر می‌کنند.

حجت الاسلام ناصر در ادامه با اشاره به پرسش خبرنگار از رئیس جمهور منتخب برای مذاکره با آمریکا، عنوان کرد:چندین سال است منتظر جواب قطعی از مسئولین بودیم که به لطف پروردگار متعال این امر اتفاق و رئیس جمهور منتخب مردم با قاطعیت جواب خیر دادند.

این مسئول با بیان اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برنامه‌های متعددی در فضای مجازی و حقیقی در نظر گرفته است، تصریح کرد:به علت شیوع بیماری کرونا در کشور برنامه‌ها بیشتر در فضای مجازی صورت خواهد گرفت.

وی در ادامه با اشاره به برنامه محتوایی و تبیین این موضوع با بسیج، عنوان کرد: تشکیل حلقه صالحین توسط بسیج، فرستادن هادیان سیاسی توسط شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به ادارات، نهاد‌ها و سازمان‌ها، استفاده از بستر فضای شاد برای دانش آموزان و همچنین برگزاری برنامه محوری با حضور حجت‌الاسلام محمد حاجی‌ابوالقاسم دولابی؛ نماینده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری و استفاده از ظرفیت صدا و سیما از دیگر برنامه‌های شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی در راستای هفته‌ی بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکا است.
ارسال نظرات