به همت پایگاه‌های بسیج خواهران،

از برپایی ایستگاه صلواتی تا پخت عذای نذری و توزیع بسته معیشتی در بیارجمند

شاهرود_به مناسبت دهه ولایت و میلاد حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) برنامه‌های متنوعی در سطح پایگاه‌های بسیج خواهران فضیلت بیارجمند در سطح روستاهی این بخش برگزار گردید.
کد خبر: ۹۳۵۳۲۴۳
|
۰۴ تير ۱۴۰۰ - ۰۱:۱۲
به گزارش خبرنگار بسیج، به مناسبت دهه ولایت و میلاد حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) برنامه‌های متنوعی در سطح پایگاه‌های بسیج خواهران فضیلت بیارجمند در سطح روستاهی این بخش برگزار گردید.
در همین راستا مراسم جشن و سرور و برداشت محصولات کشاورزی توسط گروه جهادی در همکاری در برداشت گندم و جو به همت پایگاه حضرت معصومه (س) برگزار شد.
همچنین ایستگاه صلواتی به مدت ۳ روز و پذیرایی توسط سرگروه‌ها و حلقه صالحین و پذیرایی و توزیع آش نذری در پارک و محوطه روستا و تهیه و جمع آوری بسته‌های توسط پایگاه صدیقه کبری (س) انجام گردید.
به همت پایگاه سمیه، برداشت محصولات کشاورزی توسط گروه جهادی و همکاری در تمیز و پاک کردن سبزیجات انجام و کلاس آموزش طب سنتی نیز برگزار شد.
مراسم جشن و سرور به همت پایگاه رقیه (س) برگزار و ایستگاه صلواتی و پذیرایی با کمک گروه جهادی به همت پایگاه حضرت مریم (س) بیارجمند برگزار گردید.
تهیه و توزیع ۵ بسته معیشتی شامل مواد غذایی و پخت و توزیع آش نذری به همت پایگاه مطهره انجام و مراسم جشن و سرور، پخت و توزیع شله زرد نذری و آش نذری به همت پایگاه کوثر انجام پذیرفت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار