خبرهای داغ:
مراسم افتتاحیه طرح جوانه های صالحین در پایگاه مقاومت بسیج راضیه (س) شهرستان دامغان برگزارشد.
کد خبر: ۹۳۵۵۱۴۹
|
۱۳ تير ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، مراسم افتتاحیه طرح جوانه های صالحین باحضور متربیان، سرگروه ها و بسیجیان پایگاه با سخنرانی حجت الاسلام طباطبایی برگزار شد.
حجت الاسلام طباطبایی اظهار داشت: طرح جوانه های صالحین امسال در پایگاه راضیه (س) بامحوریت اقتصاد مقاومتی، کشف استعداد متربیان و بسیجیان به جهت اجرای تابستانی شاد و پرنشاط برگزار می‌گردد.
سرکارخانم شاهچراغ فرمانده پایگاه راضیه(س) نیز با اشاره به اهداف متعالی طرح جوانه های صالحین بیان داشت: هدف عمده این طرح در پایگاه جذب افراد به بسیج، کادرسازی و تقویت حلقات صالحین در زمینه های مختلف می باشد.

شاهچراغ با اشاره به اینکه شرکت در این طرح درگروه های سنی متفاوت انجام می پذیرد و ثبت نام در روزهای آغازین ماه تیر شروع می شود افزود: امسال برنامه های متنوع و متفاوتی برای متربیان و بسیجیان در حوزه های مختلف فرهنگی، هنری، قرآنی، ورزشی، رسانه، مشاوره، اردویی و...در پایگاه و مسجد اجرا می‌گردد.
وی ادامه داد: در راستای تقویت کیفی برنامه ها هیئت اندیشه ورز صالحین درسطح پایگاه تشکیل وتوافقات خاصی با سازمان های فنی وحرفه ای شهرستان به جهت تامین مربی دررشته های مختلف دراین طرح برنامه ریزی شده است وتلاش ما بر این است که برنامه ها با رعایت نکات بهداشتی وفاصله گذاری اجتماعی اجرایی شود.
این برنامه در پایگاه های محبوبه و صابره نیز در سطح شهرستان دامغان در حال اجرا می باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها