خبرهای داغ:

استفاده از فضای مجازی باید به صورت مدیریت شده انجام گیرد

مشاور و محقق سرخه ای گفت: استفاده از فضای مجازی باید به صورت مدیریت شده انجام گیرد و جوانان و نوجوانان باید از این فضا به صورت آگاهانه استفاده کنند.
کد خبر: ۹۳۵۳۸۷۸
|
۰۷ تير ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ حلقه صالحین پایگاه امام خامنه‌ای (حفظه الله) با سخنرانی احمد نطنزی مشاور و محقق با طرح مباحثی در خصوص مسائل فرهنگی، اجتماعی و وحدت میان اعضای پایگاه و بیان مباحث گوناگون در مورد فضای مجازی در جمع نوجوانان بسیجی برگزار شد.

احمد نطنزی در جمع بسیجیان با تاکید بر اهمیت بسیج و فعالیت های پرشور و موثر بسیجیان در سطح جامعه اظهار کرد: در جامعه کنونی توجه به این نکته ضروری است که حرکت بسیج متکی به دانش و بصیرت است و بسیجیان باید آگاهی و سطح دانش و بینش خود را در تمامی زمینه ها افزایش دهند تا با حضور به موقع خود در تمام صحنه ها با ایثار و از خودگذشتگی توطئه های دشمنان را خنثی کند.

 وی با تاکید بر اهمیت استفاده درست از فضای مجازی و شناخت کامل نسبت به آسیب های آن افزود: باید جوانان دچار آسیب های فضای مجازی نشوند و زمان خود را در استفاده از آن مدیریت کنند.

این مشاور ادامه داد: اینترنت و شبکه های اجتماعی مانند بسیاری از پدیده های دیگر دارای پیامدهای مثبت و منفی می باشد که با برنامه ریزی و بالا بردن سطح آگاهی عمومی می توان از آثار و دستاوردهای مثبت آن بهره گرفت و پیامدهای منفی را به حداقل رساند.

نطنزی تصریح کرد: ارتباطات سالم در فضای مجازی و لزوم هوشیاری جوانان و خانواده ها نسبت به تهدیدات فضای سایبری در درجه ی نخست اولویت قرار دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها