خبرهای داغ:

طرح جوانه های صالحین در پایگاه آسیه (س) سرخه افتتاح شد

کلاس های ویژه تابستان با عنوان طرح جوانه های صالحین در پایگاه آسیه (س) سرخه افتتاح شد.
کد خبر: ۹۳۵۲۹۹۲
|
۰۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ ویژه برنامه جشن میلاد امام رضا (ع) به همت پایگاه حضرت آسیه (س) و هیئت ام البنین (ع) در مسجد امام حسن مجتبی (ع) در محله اسلامی کریم اهل بیت در سرخه با حضور خواهران بسیجی و سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین عربی طلبه حوزی برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین عربی در این جمع ضمن تبریک ولادت باسعادت ثامن اللحج علی بن موسی الرضا (ع) اظهار کرد: رضا بدان معناست که هرکس در این عالم راضی است به واسطه امام رضا (ع) است. تمام کسانی که به درجات بالا می رسند؛ به جهت رضایت خداوند است. بالاترین مرتبه آن است که هم خودش راضی است و هم خدا از او راضی و خشنود است.

وی افزود: اهل سنت نقل کرده اند، امام رضا (ع) زمانی که وارد شهر قم شدند، همه مردم آمدند تا ایشان را به خانه خود ببرند، امام رضا (ع) گفت: هرجا شترم بخوابد، آنجا سکونت خواهم کرد؛ شترش پشت درب خانه پیرمردی که از اولیا خدا بود خوابید و امام رضا (ع) مهمان وی شد.

طلبه حوزوی با بیان اینکه اهل بیت پاک و مطهر و عاری از هرگونه گناه بودند؛ بیان داشت: ضریح مطهر امام رضا (ع) نیز به دور از هرگونه آلودگی است.

در ادامه این برنامه با افتتاحیه طرح جوانه های صالحین این پایگاه در تابستان همراه بود. در این طرح کلاس های تابستانی ویژه کودکان و بزرگسالان شامل قرآن، نقاشی، حوله بافی، خیاطی، شماره دوزی، تریکو بافی، زبان انگلیسی و خوشنویسی همراه بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها