خبرهای داغ:

حفظ و انسجام حلقه های تربیتی صالحین از اهداف برگزاری طرح جوانه های صالحین است

فرمانده پایگاه امام حسن مجتبی (ع) در سرخه گفت: حفظ و انسجام حلقه های تربیتی صالحین، ایجاد شور و نشاط و تقویت روحیه معنوی در بین بسیجیان را از اهداف برگزاری این طرح عنوان کرد.
کد خبر: ۹۳۵۳۷۹۱
|
۰۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ جلسه اعضای شورا پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) در خصوص فعالیت ها و طرح جوانه های صالحین در تابستان با حضور محمدرضا جلال فرمانده پایگاه در فضای باز برگزار شد.

محمدرضا جلال فرمانده پایگاه امام حسن مجتبی (ع) در جمع بسیجیان اظهار کرد: توانمندسازی کادر بسیجی در راه انقلاب اسلامی مهم‌ترین طرح جوانه‌های صالحین است و تلاش بر این است که اوقات فراغت نوجوانان و جوانان را غنی‌سازی کنیم.

وی افزود: باید زمینه تقویت و تربیت نیروهای بسیجی را با در نظر گرفتن ایجاد فضاهای شاد و بانشاط مبنای کار قرار دهیم که جوانه‌های صالحین نمونه کامل این امر بود که باید این مسئله به طور اساسی و ویژه مورد توجه واقع شود تا بتوانیم در این زمینه مشکلات پیش روی خود را برطرف کنیم.

فرمانده پایگاه امام حسن مجتبی (ع) در سرخه بیان داشت: استفاده مطلوب از ایام تابستان، حفظ و انسجام حلقه های تربیتی صالحین، ایجاد شور و نشاط و تقویت روحیه معنوی در بین بسیجیان را از اهداف برگزاری این طرح عنوان کرد.

جلال ادامه داد: جامعه‌ ی هدف این طرح، اعضا حلقه های صالحین در مقاطع نونهالان، نوجوانان و جوانان است و در نظر داریم در حد امکان کلاس های متنوعی را برگزار کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها