به مناسبت دهه کرامت و ولادت ثامن اللحج مراسم جشن میلاد ویژه مددجویان کمیته امداد سرخه برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۵۲۹۷۰
|
۰۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ مراسم جشن میلاد امام رضا (ع) به همت کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان سرخه ویژه مددجویان با حضور جمعی از مسولین شهرستانی در فرهنگسرای باران سرخه برگزار شد.

یعقوبی رئیس کمیته امداد شهرستان سرخه اظهار کرد: زندگی امام رضا(ع) پر از درس‌های معرفتی، روان‌شناختی و جامعه‌شناختی است و اهل فن می‌دانند و می‌توانند رازهای معرفتی و دانشی بسیار بالایی را از زندگی و سیره‌ی ایشان استخراج و در زندگی بکار گیرند.

وی با بیان اینکه اکنون حدود ۱۳۰۰ سال از زندگی ایشان می‌گذرد گفت: با وجود گذشت این همه قرن از دوران آن امام، حماسه‌ی سفر تاریخی ایشان به خراسان که بنا به فرمان الهی در تقدیر ایشان بود، همچنان زنده و مایه‌ی آفرینش‌های گوناگون فرهنگی و هنری بوده است.

رئیس کمیته امداد شهرستان سرخه با بیان اینکه هدف از برگزاری این جشن ایجاد شور و نشاط و افزایش میزان آشنایی مددجویان با امام رضا (ع) بوده است، بیان داشت: به منظور آشنایی خانواده های تحت حمایت با کرامات و فضائل ائمه اطهار و اهل بیت (ع) در مناسبت های مختلف مذهبی مراسم ویژه با حضور مددجویان به همت کمیته امداد شهرستان برگزار شده است.

گفتنی است این برنامه با اجرای گروه سرود و مسابقه ویژه کودکان همراه بود و در خاتمه با اهدای جوایزی از برندگان تجلیل و قدردانی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها