خبرهای داغ:
حمیدرضا الله بداشتی در گلستان: با توجه به اینکه اقتصاد پاشنه آشیل ما است، دشمن تمام همت خود را بر این قرار داده تا اقتصاد کشور را زمین گیر کند
کد خبر: ۹۳۵۳۲۶۸
|
۰۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۳

هدف دشمن زمین گیر کردن اقتصاد/فعالیت ۴۳۰۰۰ گروه جهادی در کشور

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ حمید رضا الله بداشتی جانشین سازمان بسیج سازندگی کشور در جلسه راه اندازی شورای تخصصی بسیج تجار و بازرگانان استان گلستان اظهار کرد: با توجه به اینکه اقتصاد پاشنه آشیل ما است، دشمن تمام همت خود را بر این قرار داده تا اقتصاد کشور را زمین گیر کند.

 

وی گفت: در چند سال گذشته سوء مدیریتی که در کشور شاهد بودیم سبب شد معیشت مردم با مشکل مواجه شود. در حوادث طبیعی و همچنین موانعی که در اجتماع وجود دارد، بسیج و سپاه همواره کنار مردم و کمک حال آن ها بوده اند و خواهند بود.

 

الله بداشتی عنوان کرد: در حال حاضر ۴۳۰۰۰ گروه جهادی آماده به کار وجود دارد و تمام آن ها به منظور کمک به مردم در حوادث طبیعی، ساخت و بازسازی خانه محرومین، بهبود معیشت مردم در قالب تهیه و توزیع بسته های معیشتی، اهدای جهیزیه به نوعروسان کم برخوردار و... از آمادگی کامل برخوردارند.

 

جانشین سازمان بسیج سازندگی کشور تصریح کرد: با روی کار آمدن دولت خدمتگزار، وضعیت بهتر خواهد شد اما موانعی که با حوزه معیشت به ویژه سفره مردم ارتباط دارد جزو موانع اساسی بوده و حل آن ها مشکل است.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: وقتی در حوزه نظامی به این قابلیت رسیده ایم که موشک نقطه زن تولید کنیم، می توانیم در حوزه اقتصاد نیز موفق شویم.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها