خبرهای داغ:
سردار ملک شاهکوهی عنوان کرد:

هدف اصلی قرارگاه ۱۷ ربیع الاول، تنظیم بازار وجلوگیری از رانت خواری و مفاسد اقتصادی است

فرمانده سپاه نینوا گفت: هدف اصلی قرارگاه ۱۷ ربیع الاول، تنظیم بازار وجلوگیری از رانت خواری و مفاسد اقتصادی است
کد خبر: ۹۳۵۳۳۲۲
|
۰۳ تير ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۰

هدف اصلی قرارگاه ۱۷ ربیع الاول، تنظیم بازار وجلوگیری از رانت خواری و مفاسد اقتصادی است

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سردار ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا استان گلستان در قرارگاه ۱۷ ربیع الاول شهرستان گنبد کاووس که با حضور سردار حسن پور رئیس سازمان بسیج اصناف کشور برگزار گردید، عنوان کرد: قرارگاه ۱۷ ربیع الاول ماموریتی است که به دستور سردار سلامی فرمانده کل سپاه، با هدف مانع زدایی از تولید و نظارت بر بازار به سپاه استان ها من جمله استان گلستان ابلاغ شده است.

وی گفت: سپاه نینوا با کمک دادستان و دادگستری جلوی بسیاری از رانت خواری ها در استان را گرفته است. همچنین این قرارگاه با اشراف اطلاعاتی جلوی مفاسد اقتصادی را سد نموده است

فرمانده سپاه نینوا تصربح کرد: قرارگاه ۱۷ ربیع الاول در حوزه محصولات تنظیم بازار و محصولاتی که سفره مردم را تشکیل می دهند، محکم ایستاده است.

ملک شاهکوهی ضمن اشاره به حماسه سازی مردم ایران در انتخابات ۱۴۰۰ گفت: از بازاریان، اصناف، فعالان اقتصادی و اتحادیه های صنفی استان گلستان در جهت حضور حداکثری در انتخابات و همچنین مدیریت در تنظیم بازار استان تشکر و قدردانی می کنم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: سازمان بسیج اصناف گلستان بعنوان دبیر قرارگاه ۱۷ ربیع الاول استان، نقش بسیار مهمی را در این قرارگاه و نظارت بر بازار ایفا نموده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار