خبرهای داغ:
مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه بهار عنوان کرد

ضرورت استفاده از سیره امامان معصوم (ع) در اصلاح سبک زندگی

بهار-مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه بهار گفت: استفاده از سیره امامان معصوم (ع) در اصلاح سبک زندگی کنونی ‌ما که عموماً متأثر از فرهنگ غربی است امری بسیار حیاتی است.
کد خبر: ۹۳۵۳۳۳۱
|
۰۳ تير ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۷

ضرورت استفاده از سیره امامان معصوم (ع) در اصلاح سبک زندگیبه گزارش خبرگزاری بسیج، جشن میلاد امام رضا (ع) و جشن حضور مردم و پیروزی جبهه انقلاب به همت پایگاه مقاومت سمانه حوزه حضرت زینب کبری(س) در روستای دستجرد لالجین برگزار شد.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه بهار در این مراسم با تبریک میلاد امام رضا (ع) و مقارن شدن این مناسبت با جشن حضور مردم در انتخابات و پیروزی ملت ایران، به سبک و سیره امام رضا ( ع) اشاره کرد و اظهار داشت: سبک زندگی ائمه اطهار (ع) بهترین الگو برای زندگی است.

حجت‌الاسلام محمودی تصریح کرد: فرو رفتن در فرهنگ غربی و استفاده مداوم از محصولات دنیای مدرن به مرور برای انسان سبک زندگی خاصی را به وجود خواهد آورد.

وی افزود: در این روزها که دنیای مدرن با پیشنهادات اغوا کننده، سرابی بی‌انتها را در پیش روی ما به وجود آورده است، استفاده از سیره امامان معصوم (ع) در اصلاح سبک زندگی کنونی ‌ما که عموماً متأثر از فرهنگ غربی است امری بسیار حیاتی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات