خبرهای داغ:
کارشناس مذهبی و سیاسی:

حضور حداکثری در انتخابات یک اصل مهم و نشان دهنده بلوغ سیاسی است

کبودراهنگ- کارشناس مذهبی و سیاسی با بیان اینکه حضور حداکثری در انتخابات یک اصل مهم و اساسی و نشان دهنده بلوغ سیاسی است، گفت: رأی دادن هم یک حق و هم تکلیف است.
کد خبر: ۹۳۵۱۹۸۹
|
۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۵۵

حضور حداکثری در انتخابات یک اصل مهم و نشان دهنده بلوغ سیاسی استبه گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام لطفی در نشست سیاسی و روشنگری با موضوع حضور حداکثری و انتخاب اصلح که با حضور رای اولی‌ها در پایگاه مائده روستای مزرعه مهدی‌آباد شهرستان کبودراهنگ برگزار شد، ضمن عرض تبریک دهه کرامت اظهار داشت: امروز بانوان و دختران ما باید با الگوگیری از حضرت فاطمه معصومه (س) و معاصرسازی سبک زندگی ایشان فرزندانی انقلابی و مدافع ارزش‌های انقلاب اسلامی تربیت کنند تا پیرو ولایت فقیه بوده و در راه دستیابی به آرمان‌های انقلاب از مسیر مستقیم منحرف نشوند.

وی افزود: همان گونه که ما جشن تکلیف دینی داریم، جشن تکلیف سیاسی نیز داریم و با شرکت در انتخابات می‌توانیم در تعیین سرنوشت کشورمان نقش‌آفرین باشیم و این خود نمودی ازمردم سالاری دینی است .

کارشناس مذهبی و سیاسی و امام جماعت روستای مهدی آباد با بیان اینکه حضور حداکثری انتخابات یک اصل مهم و اساسی و نشان دهنده بلوغ سیاسی است، افزود: رأی دادن هم یک حق و هم تکلیف است زیرا باید با انتخاب شایسته در اداره مطلوب کشور و تصمیم‌گیری‌های آن نقش داشته باشیم.

وی ادامه داد: انتخابات باید پرشور برگزار شود تا نظام جمهوری اسلامی ایران بتواند مقتدرانه به راه خود ادامه دهد و با انتخاب فرد اصلح جمهوری اسلامی ایران را در مقابل مشکلات و موانع بیمه کنیم.

لطفی در ادامه درباره شاخص‌های انتخاب فرد اصلح در انتخابات گفت: شاخص‌های فرد اصلح روشن است، شما ببینید چه کسی پای حرف رهبری می‌ایستد و پشتیبان ولایت فقیه است همان را انتخاب کنید .

وی با تاکید بر نقش دختران و مادران در دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی خواستار حضور پر شور و تشویق و ترغیب عموم مردم برای حضور در پای صندوق‌های رأی شد .

در پایان برنامه از رای اولی‌ها تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار