خبرهای داغ:
هادی سیاسی:

هر رأی ما تیری در چشم قاتلین حاج قاسم است

کبودراهنگ-هادی سیاسی با بیان اینکه اکنون هنگامه انتقام از قاتلین سردار سلیمانی رسیده است، گفت: 28 خرداد ماه هر رأی ما تیری در چشم قاتلین حاج قاسم است.
کد خبر: ۹۳۵۱۹۵۲
|
۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۹

هر رأی ما تیری در چشم قاتلین حاج قاسم استبه گزارش خبرگزاری بسیج، بیگلری در نشست سیاسی و روشنگری که با موضوع انتخابات در راستای طرح لبیک به همت پایگاه سمیه در روستای شاوه شهرستان کبودراهنگ برگزار شد، با اشاره بر اهمیت انتخابات و لزوم حضور حداکثری و انتخاب اصلح اظهار داشت: انسان همواره در معرض انتخاب در زندگی قرار دارد و آنچه که اهمیت دارد در این انتخاب اصلح‌ترین انتخاب است.

وی در ادامه با تاکید بر شاخص‌های انتخاب اصلح از دیدگاه مقام معظم رهبری بیان کرد: این انتخاب اصلح را باید با شاخص‌های رهبری تطبیق داد و اصلح‌ترین و صالح‌ترین فرد را انتخاب کرد تا شاهد برون رفت از موانع و مشکلات حاضر در کشور باشیم.

این هادی سیاسی افزود: حضور حداکثری مردم و مشارکت عموم جامعه مشت محکمی به دهان یاوه‌گویان و جبهه استکبار جهانی و در رأس آنها آمریکای جنایتکارخواهد بود.

وی با دعوت از مردم فهیم روستای شاوه برای حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای گفت: انتخابات، رأی دادن به یک مسئول یا جناح خاص نیست بلکه انتخابات رأی دادن به نظام جمهوری اسلامی و تجدید بیعت با امام خمینی (ره)، ولایت فقیه ، شهدا و حاج قاسم عزیز است.

بیگلری با بیان اینکه اکنون هنگامه انتقام از قاتلین سردار سلیمانی رسیده است، گفت: 28 خرداد ماه هر رأی ما تیری در چشم قاتلین حاج قاسم است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات