ویژه‌نامه «مناهج تأملاتی در شیوه‌های پاسخ‌گویی به شبهات معارفی» در نشريه معارف

نشریه معارف (وابسته به نهاد نمايندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها)، که تاکنون116 شماره آن به صورت مکتوب منتشر شده، سومین شماره خود را با فرم و محتوای الکترونیکی منتشر کرد.
کد خبر: ۹۳۵۳۳۶۳
|
۰۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، سومین شماره الکترونیکی این نشریه (خرداد و تیر ۱۴۰۰)، با ویژه‌نامه «مناهج؛ تأملاتی در شیوه‌های پاسخ‌گویی به شبهات معارفی» با آثاری از: دکتر محمدجواد اصغری؛ دکتر غلامرضا کاویان؛ دکتر محمد جواد فلاح؛ دکتر محمدهادی منصوری؛ دکتر حسین احمدی؛ دکتر داود فیض افرا؛ دکتر امیرمحسن عرفان و... در فضای مجازی منتشر گردید.

این شماره از نشریه الکترونیکی معارف که به صورت ویژه به ابعاد مختلف «پاسخ‌گویی به شبهات معارفی» پرداخته است با عناوین زیر: ضرورت پاسخ‌گویی به شبهات نسل جوان و جوامع مسلمان از منظر مقام معظم رهبری؛ توجه به معانی و کاربردهای؛ نقد، شبهه، جدل و مغالطه؛ زمینه‌های شبهه و شیوه‌های مواجهه با آن؛ انواع پرسش‌های معارفی؛ روش‌شناسی و موضوع‌شناسی پاسخ‌گویی؛ «اصل هدفداری»، «اصل اولویت» و «اصل تناسب» در پاسخ‌گویی به شبهات دینی با تأکید برآموزه‌های قرآنی؛ درآمدی بر روش پاسخ‌گویی به پرسش‌ها و شبهات در حوزه علوم عقلی؛ فرایند‌های مواجهه با شبهات سیاسی در کلاس‌های معارف اسلامی؛ الزامات پاسخ به شبهات در عرصه آموزه مهدویت؛ معرفی مراکز پاسخ گویی به شبهات اخبار صنفی و ... میزبان خوانندگان فرهیخته خود است.

علاقه‌مندان برای تهیه این نشریه می‌توانند از طریق پایگاه اینترنتی www.maarefmags.ir و یا با مراجعه به کانال نشریه معارف در پیام رسان‌های داخلی سروش و ایتا به آدرس @maarefmags_ir فایل متنی و pdf نشریه و مقالات آن را دریافت نمایند.

یادآور می‌شود نشریه معارف ویژه استادان معارف، مبلغان و دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، به مدیر مسئولی دکتر نیکزاد عیسی‌زاده و سردبیری سید مجتبی مجاهدیان، در ۶۸ صفحه منتشر شده است.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار