خبرهای داغ:

پیام تبریک ریاست سازمان بسیج حقوقدانان استان سمنان به مناسبت هفته قوه قضائیه

رئيس سازمان بسیج حقوقدانان استان سمنان به مناسبت هفته قوه قضائیه در پيامي اين هفته را تبريک گفت.
کد خبر: ۹۳۵۳۴۴۱
|
۰۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰

به گزارش خبرگزاري بسيج از سمنان؛ رئيس سازمان  بسیج حقوقدانان استان سمنان به  مناسبت هفته  قوه قضائیه  در پيامي اين هفته را تبريک گفت.

متن اين پيام به شرح ذيل مي باشد:

برادر بزرگوار جناب آقای دکتر عبدالهی

ریاست محترم کل دادگستری استان سمنان

سلام علیکم

قوه  قضائیه جمهوری اسلامی ایران به  عنوان  یکی از ارکان اساسی نظام  جمهوری اسلامی ایران با پاسداری از قانون اساسی و سر لوحه قرار دادن رهنمود های مقام معظم رهبری(مدظله العالی)دستاورد های مهمی در زمینه تدوین لوایح قضایی،کاهش اطاله دادرسی ،پیشگیری از وقوع جرم ،اصلاح مجرمان ،احیای حقوق عامه و گسترش آزادی های مشروع داشته است.

بی شک بخش اعظمی از امنیت وبرقراری نظم و تامین و آسایش و آرامش در جامعه مرهون کوشش و همت مسئولان قضائی و بخش های مختلف دستگاه قضا است. که به صورت جدی و با مبارزه با ناهنجاری اجتماعی ،قانون شکنی ها،جرائم مختلف بر خواسته و از هیچ کوششی دریغ نمی ورزد. یقینا کار وتلاش در مسیر عدالت گستری و احقاق حق، خدمتی ارزشمند و فعالیت الهی بزرگی است.

هفته قوه قضائی فرصت مغتنمی برای تکریم از تلاش های خالصانه قشر خدوم و متعهد قوه قضائیه به ویژه پاسداشت یاد و خاطره مجاهد نستوه، مجتهد اندیشمند و مردمی شهید مظلوم آیت الله دکتر بهشتی و شهیدان والامقام این عرصه است.

اینجانب ضمن گرامی داشت هفته قوه قضاییه و سالروز شهادت آیت الله دکتر بهشتی و یاران با وفایش از جنابعالی و همکاران برای حضور مستمر در صحنه پیشگیری های مجاهدانه  در جهت تحقق رویکرد جدید دستگاه که همان عدالت خواهی است، تقدیر و تشکر میکنم و به نوبه ی خود فرا رسیدن این هفته را به شما، معاونین و کارکنان محترم دستگاه قضائی استان سمنان  تبریک میگویم و برای همه خدمتگزارن به نظام بالاخص،شما عدالت خواهان حوزه قوه قضائیه آرزوی توفیق سربلندی دارم.

 

مهدی سعدی

مسئول سازمان بسیج حقوقدانان استان سمنان

ارسال نظرات
پر بیننده ها