امام جمعه شهرستان بجستان:

قوه قضاییه نقشی بی‌بدیل در پاسداری از کرامت انسانی و آزادی‌های مشروع شهروندان ایفا می‌کند

امام جمعه شهرستان بجستان گفت: قوه قضاییه نقشی بی بدیل در پاسداری از ارزش ها، کرامت انسانی و آزادی‌های مشروع شهروندان ایفا کرده است.
کد خبر: ۹۳۵۳۵۴۹
|
۰۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، مهندس حسین ابراهیمی فرماندار شهرستان، حجت الاسلام سید جواد عبدی امام جمعه شهرستان، حجت الاسلام علیزاده ریاست حوزه علمیه، سرهنگ حسینی جانشین ناحیه مقاومت بسیج بجستان و اعضای شورای تامین با حضور در دادگستری بجستان با ریاست حوزه قضایی، قضات و کارکنان دستگاه قضایی دیدار و گفتگو کردند و ضمن تبریک هفته قوه قضائیه، از خدمات و زحمات ایشان تقدیر نمودند.

حجت الاسلام عبدی در این دیدار گفت: قوه قضاییه به عنوان یکی از ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی، نقشی بی بدیل در پاسداری از ارزش ها، کرامت انسانی و آزادی‌های مشروع شهروندان ایفا کرده است و در راستای اجرای عدالت در بیش از سه دهه گذشته یاران بسیاری را تقدیم انقلاب و تحقق حکومت عادلانه اسلامی نموده است که شهادت مظلومانه آیت الله دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یارانش، گواهی روشن ب راین مدعاست.

وی افزود: سلام و درود به روح بلند شهیدان مخصوصا شهید عزیز دکتر بهشتی و هفتاد و دو یار با وفای ایشان که در راه انقلاب اسلامی جان خود را نیز فدای کشور و ملت کردند.

امام جمعه شهرستان در ادامه ضمن تشکر از همه تلاش‌های ریاست دادگستری شهرستان و همکاران ایشان، هفته قوه قضائیه را به این عزیزان و همه مردم عزیز تبریک گفتند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار