خبرهای داغ:
رسول مظاهری
جانشین فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الزمان(عج) اصفهان؛
جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) گفت: با وجود تمام مشکلات که رهبر معظم انقلاب هم به آن اشاره کردند، در انتخابات اخیر بزرگ‌ترین پیروزی پس از انقلاب رقم خورد.
کد خبر: ۹۳۵۳۶۸۵
|
۰۶ تير ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۱

علی مقواساز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در اصفهان در خصوص مشارکت مردم در انتخابات اظهار داشت: خدا را برای حضور پرشور و انقلابی مردم در انتخابات شاکریم؛ مردم کشور ما با بصیرت، استقامت و پای‌مردی‌شان نه بزرگی به جبهه استکبار و باطل گفتند.

جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) ادامه داد: با وجود تمام مشکلات از جمله تلاش‌های رسانه‌ای و جبهه باطل و اخلال پیش آمده در انتخابات که رهبر معظم انقلاب هم به آن‌ها اشاره کردند بزرگ‌ترین پیروزی پس از انقلاب رقم خورد.

وی بیان‌ داشت: در گام دوم انقلاب اسلامی مردم ثابت کردند با همه مشکلات پای انقلاب ایستاده‌اند و با شرایطی به صحنه آمده‌اند که شاید به ذهن کسی نمی‌رسید حضور مردم این‌چنین پررنگ باشد.

مقواساز خاطرنشان کرد: ۴۹ درصد مردم در انتخابات شرکت کردند، ۱۰ درصد به علت کرونا شرکت نکردند که این مورد در همه کشورها بود، ۵ درصد مردم به علت مشکلات صبح بازگشتند و رأی ندادند و حدود ۱۰ درصد هم گله داشتند و به نظرم این حضور مردم بی‌نظیر و پیروزی بزرگی برای انقلاب است و حرکتی جدید در گام دوم انقلاب اسلامی ایجاد شد.

جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) با اشاره به اینکه جریان استکبار ۳ سیلی از جبهه حق خورده‌است توضیح داد: سیلی اول در جنگ ۱۲ روزه بود که جریان استکبار از مجاهدین سنی فلسطینی که صحبت ۲۰ دقیقه‌ای مقام معظم رهبری را گوش دادند و رژیم صهیونیستی را نابود کردند خورد.

وی تأکید کرد: سیلی دوم به جریان استکبار، توسط مردم سنی و شیعه سوریه زده شد؛ آقای ما گفتند بشار بماند و هرچه مردم می‌گویند اما جبهه استکبار گفت بشار برود و داعش بماند و در ادامه آن استکبار سیلی دوم را از جریان حق خورد و مردم به ندای رهبر ما آمدند.

مقواساز در انتها افزود: جبهه استکبار سیلی سوم را نیز در ۲۸ خرداد از جریان حق خورد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها