خبرهای داغ:
طی دو ماه آینده صورت می‌گیرد

بهره‌برداری از سایت جدید نمایشگاه بین‌المللی همدان

همدان-نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی از بهره‌برداری از سایت جدید نمایشگاه بین‌المللی همدان طی دو ماه آینده خبر داد.
کد خبر: ۹۳۵۳۷۵۸
|
۰۶ تير ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۶
بهره‌برداری از سایت جدید نمایشگاه بین‌المللی همدانبه گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام احمدحسین فلاحی در بازدید از سایت جدید نمایشگاه بین‌المللی استان همدان اظهار داشت: یکی از دغدغه‌های اصلی شهر که مشکلاتی از قبیل: ترافیک ایجاد می‌کرد فضای محدود نمایشگاه بود که این سایت جدید محوطه گسترده‌ای دارد و بازدیدکنندگان می‌توانند راحت‌تر از نمایشگاه بازدید کنند.

وی با بیان اینکه نمایشگاه‌ها سهم مهمی از اقتصاد کشور و هر استان را به خود اختصاص داده‌اند، گفت: نمایشگاه بهترین فضا برای سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان است ضمن اینکه این سایت جدید می‌تواند برای غرب کشور و همسایگان غربی تبدیل به مقر شود تا با ارتباط بین تولیدکنندگان داخلی، توسعه صادرات هموارتر شود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: طبق  پیش‌بینی‌ها در بازدیدی که صورت گرفت انتظار است طی دو  ماه آینده این نمایشگاه به بهره‌برداری برسد تا مردم بدون دغدغه از نمایشگاه استفاده کنند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان همدان نیز در این بازدید با بیان اینکه امیدواریم با افتتاح سایت جدید نمایشگاه بتوانیم به استاندارد‌های مورد نظر در نمایشگاه‌های بین‌المللی برسیم، گفت: سایت فعلی درخور شأن استان همدان به‌عنوان پایتخت تاریخ و تمدن نیست.

حمید گلی‌پور گفت: این پروژه از سال ۱۳۹۴ شروع شده و به دلایلی متوقف شده بود که اکنون به مدت یک سال است پروژه شروع به  کار مجدد کرده است.

وی ادامه داد: این سایت جدید در ۲۰ هکتار بنا خواهد شد و  فاز اول آن نیز  با ۸ هزار متر مربع و با هزار پارکینگ به بهره‌برداری خواهد رسید.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان همدان با تأکید بر اینکه در سایت جدید خدماتی همچون کافی‌شاپ، رستوران، خدمات عمومی و پارکینگ به‌صورت استاندارد ارائه خواهد شد، عنوان کرد: در این باب مباحث زیست‌محیطی و نیز مناسب‌سازی معابر برای توان‌یابان مورد توجه است.

انتهای پیام/
ارسال نظرات