خبرهای داغ:
همدان-در بیانیه سپاه ناحیه همدان آمده است: زمان‌شناسی و روشن‌اندیشی ملت عزیز و راهبری بی‌نظیر امام جامعه باطل‌السحر دشمنان ایران و اسلام شد.
کد خبر: ۹۳۵۲۴۴۹
|
۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۵

زمان‌شناسی ملت عزیز و راهبری بی‌نظیر امام جامعه باطل‌السحر دشمنان شدبه گزارش خبرگزاری بسیج، سپاه ناحیه همدان با صدور بیانیه‌ای ضمن تقدیر از مشارکت مردم در انتخابات، این حماسه بی‌نظیر را به مردم شریف، نجیب، صبور و باوفای ایران عزیز اسلامی، بالاخص همدانی‌های ولایتمدار تبریک گفت.

متن بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام علیکم

امروز در آغازین سال‌های دهه پنجم عمر انقلاب اسلامی هستیم و علی رغم آنکه کشور عزیزمان در اوج اقتدار نظامی، امنیتی و علمی و فناوری به سر می‌برد، نسخه‌پیچی نادرست اقتصادی و پیگیری معیوب مراودات جهانی، تنگناهای اقتصادی و معیشتی متعددی را بر مردم عزیز تحمیل کرده‌ است.

در این شرایط دشمنان ایران و اسلام، دلخوش به خیانت مثلث نفوذ، نفاق و انحراف، شدیدترین جنگ روانی ممکن را که می‌شود علیه کشوری بکار گرفت، علیه ملت ایران برای دلسرد سازی و از رونق انداختن انتخابات ریاست‌ جمهوری به راه انداختند. با این‌همه، زمان‌شناسی و روشن‌اندیشی ملت عزیز و راهبری بی‌نظیر امام جامعه باطل‌السحر دشمنان ایران و اسلام شد و ملت بیدار و انقلابی ضمن حضور گسترده در عرصه سرنوشت‌ساز انتخابات با رأی به کاندیدای انقلابی، وفاداری خود ‌به آرمان‌های انقلاب اسلامی و پشتیبانی خود را از نظام مقدس جمهوری اسلامی اعلام کردند.

سپاه ناحیه همدان این حماسه بی‌نظیر را به مردم شریف، نجیب، صبور و باوفای ایران عزیز اسلامی، بالاخص همدانی‌های ولایتمدار و بسیجیان غیور همیشه در صحنه،  رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) و همه دوستداران اسلام،  ایران و انقلاب عزیز اسلامی، تبریک عرض نموده و  تاکید  می‌کند که گفتمان انقلاب اسلامی،  منشور نهایی و تنها نسخه رهایی بخش از تنگناهای پیش روی کشور و نظام اسلامی است و امیدوار است دولت آینده در پای‌بندی حداکثری به آرمان‌های انقلاب اسلامی و بهره‌گیری از ظرفیت جوانان مؤمن، متخصص و انقلابی در سایه وحدت حداکثری همه دلسوزان و دغدغه‌مندان کشور، زمینه‌های جهش در عرصه‌های مختلف کشور را فراهم آورد .

در پایان ضمن شکر به درگاه ایزد لایزال، مراتب قدردانی خود را از مردم عزیز ایران و همه کسانی که در ایجاد این حماسه عظیم نقش ایفا کردند ابراز می‌کنیم.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

ناحیه مقاومت بسیج سپاه همدان

انتهای پیام/

ارسال نظرات