خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
مسئول کانون بسیج حقوقدانان سپاه جهرم خبر داد:
مسئول کانون بسیج حقوقدانان سپاه جهرم گفت: به همت ستاد دیه، و رده‌های بسیج و سپاه و خیرین نیک اندیش، ۱۴ زندانی جرایم غیر عمد مالی، از ابتدای سال ۱۴۰۰ تا کنون از زندان آزاد شده اند.
کد خبر: ۹۳۵۳۸۷۲
|
۰۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، با هدف پاس نگاه داشتن عزت نفس و کرامت انسانی و همچنین رفع مشکلات مالی برخی از خانواده های بی بضاعت که به علت مسائل و مشکلات مالی غیر عمد، نان آور خانواده در ندامتگاه به سر می برد، سپاه شهرستان جهرم از طریق طرح "نذر رهایی" اقدام به جمع آوری کمک های مالی در راستای آزادسازی این زندانیان نموده است.

بر همین اساس سرگرد پاسدار احسان مصلی نژاد، مسئول کانون بسیج حقوقدانان سپاه شهرستان جهرم در مصاحبه با تنویر از آزادی 14 زندانی جرائم غیر عمد مالی، از ابتدای سال 1400 تاکنون خبر داد.
 
وی با اشاره به همت والای مردم شهرستان جهرم در امور خیر، اظهار داشت: به همت ستاد دیه، انجمن حمایت از زندانیان، سازمان زندانها، رده های بسیج و سپاه و خیرین نیک اندیش، مبلغ 220 میلیون تومان جمع آوری و در راستای آزادی 14 زندانی هزینه شده است.
 
سرگرد مصلی نژاد در ادامه بیان داشت: بخشی از مبالغ بدهی این زندانیان، به همت ستاد دیه و انجمن حمایت از زندانیان با اخذ رضایت از طلبکاران بخشیده و مابقی با جمع آوری کمک های مردمی، موجبات آزادی این زندانیان فراهم شده است.
 
مسئول کانون بسیج حقوقدانان سپاه جهرم در پایان ضمن تقدیر از دست اندرکاران، خیرین، بسیجیان حوزه ها و پایگاههای مقاومت، از عموم مردم خواست، در این راستا و با هدف خوشحالی بقیه خانواده هایی که سرپرست آن به خاطر مشکلات مالی غیر عمد در زندان به سر می برند، کمکهای نقدی خود را به پایگاهها و حوزه های مقاومت، تحویل نمایند.
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار