مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ 36 انصارالمهدی(عج)استان زنجان:

شهید بهشتی مغز متفكر انقلاب و بازوی توانمند امام (ره) بود

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ 36 انصارالمهدی(عج)استان زنجان گفت:شهید بهشتی در حقیقت مغز متفكر انقلاب اسلامی و بازوی توانمند امام خمینی (ره) بود.
کد خبر: ۹۳۵۴۰۰۷
|
۰۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۹
حجت الاسلام محمدعلی تیموری در گفت وگو با خبرنگار بسیج زنجان با تبریک هفته قوه قضائیه و گرامیداشت یاد و خاطره شهید دکتر بهشتی و شهدای حادثه هفتم تیرماه گفت: هفت تیر از ایام الله است، در آن روز چهره پلید منافقین افشا شد و اگر آیت الله بهشتی شهید نمی‌شد و فاجعه هفت تیر اتفاق نمی‌افتاد منافقین بی شرم و دروغ گو تا سال‌های سال زیر پرده ریا و دورویی به انقلاب اسلامی و کشور ایران خیانت می‌کردند.
 
شهید بهشتی مغز متفكر انقلاب و بازوی توانمند امام (ره) بود

این مقام مسئول با بیان اینکه شهید بهشتی بازوی توانای امام (ره) و مغز متفکر انقلاب بود، تصریح کرد:اگر دستگاه قضایی کشور امروز مورد اعتماد مردم است به برکت تفکرات والای شهید بهشتی به عنوان معمار دستگاه قضا است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ ۳۶ انصارالمهدی (عج) با بیان اینکه امروز بعد از سالیان دراز فراق شهید بهشتی و یارانش هنوز خلاء وجود او به روشنی احساس می‌شود اظهار داشت: شهید بهشتی، شهید فتنه بنی صدر و منافقین کوردل بود چرا که بغض و کینه دشمنان انقلاب از ایشان باعث فاجعه هولناک انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی در سال ۶۰ و به شهادت رسیدن شهید مظلوم دکتر بهشتی و یاران باوفای امام و انقلاب اسلامی شد.

حجت الاسلام تیموری در پایان با اشاره به فرمود: ه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر اینکه من احساس می‌کنم که مردم ما بهشتی را به عنوان یک معیار، یک میزان شناختند و امروز به عنوان یک معیار در جامعه ما این شخصیت مطرح است، افزود:تلاش‌ها و مجاهدت‌های مردان بزرگی همچون شهید بهشتی اکنون به ثمر نشسته و با عنایت خداوند متعال درخت تنومند انقلاب روز به روز قوی‌تر پربارتر می‌شود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار