خبرهای داغ:
رئیس مرکز حفاظت اطلاعات قوه قضائیه از ندامتگاه زنان استان تهران بازدید کرد.
کد خبر: ۹۳۵۴۰۲۹
|
۰۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۴
به گزارش سرویس خبری بسیج جامعه زنان، خبرگزاری بسیج؛ حجت الاسلام علی عبداللهی طی بازدید از ندامتگاه زنان استان تهران اظهار داشت: در راستای صیانت از حقوق بانوان، بایستی شرایطی فراهم شود تا از بروز گرفتاری‌هایی که موجب مجازات زندان برای این افراد می‌شود، پیشگیری گردد.

رئیس مرکز حفاظت اطلاعات قوه قضائیه گفت: بازدید از ندامتگاه زنان استان تهران، در زمینه صیانت از حقوق زندانی و امور قضائی اطلاعات جدیدی در اختیارمان قرار داد و گزارش امروز محضر ریاست محترم قوه قضائیه ارائه خواهد شد.

معاون رئیس قوه قضائیه ادامه داد: امید است در دستگاه عدلیه توفیق داشته باشیم در راستای حفظ موازین قانونی و شرعی مددجویان زن، بیش از گذشته نسبت به انجام وظایف قضائی اقدامات مقتضی را به عمل آوریم.

رئیس مرکز حفاظت اطلاعات قوه قضائیه ضمن مثبت ارزیابی نمودن شرایط نگهداری و فعالیت‌های بخش‌های مختلف آن مرکز گفت: اقدامات بسیار خوب و زحمات بی شائبه‌ای در ندامتگاه زنان صورت گرفته که از مدیرکل زندان‌های استان تهران، مدیر ندامتگاه و همکارانشان تقدیر و تشکر نموده، آرزوی توفیق روزافزون برایشان دارم.

بنا به این خبر، در پایان بازدید، حجت الاسلام والمسلمین عبداللهی به مناسبت هفته قوه قضائیه و پاسداشت تلاش‌های کارکنان این عرصه که سهم بیشتری در حل مشکلات قضائی مددجویان داشتند، از برخی سرپرستان، قضات، دادیاران و بازپرسان نمونه استان تهران با اهدای لوح تقدیر نمود.
ارسال نظرات