خبرهای داغ:

دیدار مسئول سازمان بسیج رسانه استان با ریاست اداره ارشاد شاهرود

شاهرود_مسئول سازمان بسیج رسانه استان سمنان با رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۹۳۵۴۰۳۶
|
۰۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۴
به گزارش خبرنگار بسیج، مسئول و جانشین سازمان بسیج رسانه استان و مدیر بسیج رسانه شهرستان با رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود دیدار و گفتگو کردند.
در این دیدار، رضا مهدیان ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود در سخنانی با خیرمقدم و تشکر از حضور مسئولین سازمان بسیج رسانه به اهمیت رسانه و اثرگذاری آن در جامعه اشاره کرد و افزود: امروز رسانه‌ها چه مکتوب و چه مجازی در هدایت افکار عمومی نقش بسیار مهمی دارند و باید توجه بیشتری شود.
وی با تاکید بر حمایت از اصحاب رسانه و مطبوعات گفت: تلاش ما در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با توجه به ماموریت‌های متنوع حمایت از رسانه‌ها نیز هست و ما در این مسیر تعامل خوبی با خبرنگاران و رسانه‌ها داریم.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهرود با اشاره به برگزاری کنگره نکوداشت آیت الله شاهرودی در ۱۷ مرداد ماه گفت: این فقیه بزرگ مدافع ولایت و امام راحل و بنیانگذار پیاده روی اربعین حسینی هستند و بیش از ۲۵۰ بار پیاده از نجف به کربلا رفتند.
وی بر تعامل و همکاری این اداره با بسیج رسانه تاکید کرد.
علی مسلمان مسئول بسیج رسانه استان نیز در سخنانی با بیان اینکه فرهنگ و ارشاد اسلامی نقش مهمی در فرهنگ و رسانه دارد، اظهار کرد: تلاش و کمک در راستای رسانه و خبرنگاران مهم است و باید همه تلاش کنیم تا بتوانیم مشکلات این قشر مهم و تاثیرگذار را حل کنیم.
در این نشست در خصوص برنامه‌ها و فعالیت‌های فی مابینی بحث و تبادل نظر شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها