خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: هدف بسیج رسانه، خدمت رسانی به نظام، انقلاب و رهبری است.
کد خبر: ۹۳۵۷۵۷۱
|
۲۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان؛ آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان سمنان در دیدار با رئیس سازمان بسیج رسانه کشور و مدیران بسیج رسانه استان سمنان با اشاره به ویژگی های بسیج مستضعفین گفت: بسیج نهاد مقدسی است که در هر جایی وارد می شود، پاکی و قداست را به همراه خود می آورد.

وی افزود: شناسنامه بسیج، غدیر و عاشورا و مهدویت است و همه ی اصحاب رسانه باید به این موضوعات اهتمام ویژه داشته باشند و اخبار آنها هم سو با اهداف ولایت باشد.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: اصحاب رسانه در خبررسانی از عجله کردن باید پرهیز کنند و اخباری را منتشر کنند که مطمئن هستند، زیرا اخبار اشتباه پایه خبرگزاری را سست می کند.

او ادامه داد: خبرنگاران و اصحاب رسانه نباید اخبار وحدت شکن را منتشر کنند و فقط اخباری را منتشر کنند که به نفع مردم باشد و در راه خبررسانی باید صادق و امین باشند، زیرا این ویژگی ها انسان را به کمال می رساند.

دکتر بصیری رئیس سازمان بسیج رسانه کشور در این دیدار گفت: بسیج رسانه در تمام استان های کشور دفتر دارد و حدود 15 هزار نفر در سطح کشور عضو این سازمان هستند.

وی افزود: باید تلاش شود بین خبرنگاران و موضوعات دینی و اخلاقی ارتباطی عمیق برقرار شود و همه ی اصحاب رسانه به این موضوعات باید توجه ویژه داشته باشند.

مسلمان رئیس سازمان بسیج رسانه استان در این دیدار گفت: 250 نفر از خبرنگاران و اصحاب رسانه استان عضو بسیج رسانه استان هستند و خوشبختانه ارتباط بسیار خوبی بین بسیج رسانه و اصحاب رسانه وجود دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها