خبرهای داغ:

انسجام بین رسانه های در استان با قدرت دنبال می شود

جانشین فرمانده سپاه استان سمنان گفت: انسجام بین رسانه های در استان با قدرت دنبال می شود.
کد خبر: ۹۳۵۷۸۱۸
|
۲۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان؛ سرهنگ پاسدار منصور شوقانی جانشین فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در دیدار با دکتر بصیری رئیس سازمان بسیج رسانه کشور و هیئت همراه گفت: انسجام بین رسانه های استان با هر نوع دیدگاهی از برنامه های ما است که با قدرت دنبال می شود.

وی افزود: راه اندازی کانون های بسیج رسانه برای پرورش کادر انقلابی در شهرستان ها دنبال می شود و در همین راستا هیئت های اندیشه ورز ظرفیتی عظیم هستند که باید از آنها استفاده شود.

او ادامه داد: تحقق دولت و جامعه اسلامی از اهداف و فعالیت های مجموعه سپاه و بسیج است که با قدرت هر چه تمام تر دنبال می شود.

دکتر بصیری رئیس سازمان بسیج رسانه کشور در این دیدار گفت: بسیج رسانه استان سمنان ظرفیت غنی است که خوشبختانه بسیار عالی تاکنو عمل کرده است و اتحاد بین بسیج رسانه  روابط عمومی سپاه استان بسیار قابل تقدیر است.

وی افزود: مشکلاتی در بسیج رسانه استان سمنان وجود دارد که امیدواریم با حمایت های سپاه استان هر چه زودتر این مشکلات مرتفع شوند.

او ادامه داد: رسانه ها همیشه حرف اول را در دنیا می زنند و تاثیر عمیقی بر جامعه دارند که باید تلاش شود از رسانه ها در جهت اهداف انقلاب و نظام به نحو احسن استفاده شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها