خبرهای داغ:

تکریم و معارفه فرمانده پایگاه بسیج شهید آوینی دامغان

مراسم تکریم و معارفه فرماندهان پایگاه بسیج شهید آوینی دامغان با حضور بسیجیان و مسئولان در محل این پایگاه و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۵۴۰۷۸
|
۰۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۲

به گزارش خبرگزاري بسيج از سمنان؛مراسم تکریم و معارفه فرماندهان پایگاه بسیج شهید آوینی دامغان با حضور بسیجیان و مسئولان در محل این پایگاه و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار شد. 

در این برنامه سرهنگ محسن مدرسی جانشین فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج دامغان گفت: حضور پرشکوه مردم و این منطقه در انتخابات نشان از فعالیت خوب مسجد و پایگاه بسیج در تشویق مردم به حضور حداکثری دارد. مردم این منطقه از دامغان ولایتمداری و دینداری خود را نشان داده اند.

ایشان ضمن تشکر و قدردانی از زحمات و فعالیت های فرمانده قبلی ، حمیدرضا برناکی گفت: امیدورایم برادر علیرضا جوادی نژاد با ویژگی های فردی و توانمندی های مدیریتی که دارد بتواند هرچه بیشتر در تحقق اهداف بسیج در پایگاه بسیج شهید آوینی موفق باشد.

همچنین سرهنگ محمد خانمحمدی فرمانده حوزه الهادی (ع) شهرستان دامغان بیان داشت: بسیج در ۵ آذر ۵۹ به دستور امام خمینی(ره) ایجاد شد پایگاه شهید آوینی یکی از بهترین پایگاه های شهرستان بوده و امیدواریم فرمانده جدید در ارتقاء سطح این پایگاه کوشا باشد.

ایشان با برشمردن بعضی از قوانین و الزامات بسیج گفت: تبعیت از مافوق، رعایت سلسله مراتب، رعایت اخلاق تشکیلاتی ، جذب حداکثری و رعایت حدود شرعی و الهی از جمله قوانین و الزامات در بسیج می باشد. در پایان با تقدیر و تشکر از فرمانده قبلی ، حکم فرمانده جدید قرائت و ایشان ابلاغ شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها