به مناسبت هفته قوه قضاییه انجام شد:

دیدار فرمانده و جمعی از مسئولان قرارگاه عملیاتی شهید معمار با دادستان ایرانشهر

ایرانشهر-فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید معمار گفت: مجموعه سپاه خود را خادم مردم می دانند و در راستای اجرای هرچه بهتر عدالت در جامعه کنار قوه قضاییه و دادگستری شهرستان حضور دارد.
کد خبر: ۹۳۵۴۱۴۸
|
۰۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۸

به گزارش خبرنگار بسیج از ایرانشهر، به مناسبت هفته قوه قضائیه، فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید معمار و جمعی از مسئولان قرارگاه با دادستان شهرستان ایرانشهر دیدار و گفتگو کردند.

 سرتیپ دوم پاسدار محمد ناظری، فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید معمار در این دیدار از خدمات دستگاه قضایی در شهرستان تقدیر کرد و گفت: مجموعه سپاه خود را خادم مردم می دانند و در راستای اجرای هرچه بهتر عدالت در جامعه کنار قوه قضائیه و دادگستری شهرستان هستند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید معمار با بیان اینکه همکاری شورای تامین شهرستان کم نظیر است افزود: همدلی و وفاق میان اعضای شورای تامین شهرستان در سطح بسیار مطلوبی است و در ایام انتخابات و سایر حوزه‌ها این انسجام و هماهنگی نمایان بود.

دادستان شهرستان ایرانشهر نیز در این دیدار با تبریک دهه کرامت و هفته قوه قضاییه از حضور فرمانده فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید معمار و هیئت همراه تقدیر کرد و گفت: سپاه از جنس مردم و در کنار مردم است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار