با همت بسیج جامعه پزشکی سپاه سلمان در زاهدان انجام شد:

راه اندازی اولین مرکز واکسیناسیون تجمیعی شهید لطیفی

زاهدان- اولین مرکز واکسیناسیون تجمیعی سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با هدف تداوم کمک رسانی به کادر درمان و ارائه خدمات پزشکی و بهداشتی و یاری رساندن به دانشگاه علوم پزشکی راه اندازی شد.
کد خبر: ۹۳۵۴۱۴۱
|
۰۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۶

فاطمه کمیلی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در زاهدان گفت: در راستای شیوع ویروس جهش یافته کوید 19 در استان سیستان و بلوچستان بسیج جامعه پزشکی با حضور در عرصه سلامت  برای ریشه کنی این ویروس در میدان حاضر شده است.
 
جانشین سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان با اشاره به این مطلب که این قشر از بسیج از ابتدا شیوع ویروس کرونا دوشا دوش کادر درمان در میدان مقابله با این بیماری حضور داشته است افزود:  با توجه به شرایط فعلی در راستای گام 5 بسیج ملی مبارزه با این بیماری در قالب طرح شهید سلیمانی اولین مرکز واکسیناسیون تجمیعی شهید لطیفی  به همت  سازمان  بسیج جامعه پزشکی سپاه سلمان در شهرستان زاهدان راه اندازی  شده است.

وی افزود: این مرکز جهت کمک به دانشگاه علوم پزشکی جهت جلوگیری ازدحام جمعیت در حاشیه شهر در سوله صالحین حوزه ثارالله  راه اندازی شده است.

 کمیلی بیان کرد: هدف از اجرای این اقدام خیر خواهانه بسیج جامعه پزشکی  به منظور رفاه حال افرادی که جهت دریافت واکسن مراجعه می کنند برشمرد.
 
این مسئول تصریح کرد: سازمان  بسیج جامعه پزشکی سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان متعهد شده تا پایان هفته  نیز تعداد  ۲مرکز  دیگر تزریق واکسیناسیون کوید 19 را در شهرستان زاهدان  راه اندازی کند.

وی در پایان اظهار داشت: با راه اندازی این مراکز از ازدحام جمعیت و تشکیل صف‌های شلوغ نیز جلوگیری شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار