دیدار بزرگان منطقه «بزپیران» شهرستان ایرانشهر با فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید معمار

ایرانشهر-سردار ناظری گفت: در طول ادوار گذشته بزرگان و سران طوایف اعتقاد قلبی خود را به نظام اسلامی از طریق همکاری گسترده با رده های امنیتی و انتظامی در زمینه کنترل اختلافات و رفع منازعات نشان داده اند.
کد خبر: ۹۳۵۴۱۵۰
|
۰۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۹

به گزارش خبرنگار بسیج از ایرانشهر- بزرگان منطقه«بزپیران» شهرستان ایرانشهر با فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید معمار دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار سرتیپ دوم پاسدار محمد ناظری،  ضمن خوش آمد گویی اظهار داشت: در طول ادوار گذشته بزرگان و سران طوایف اعتقاد قلبی خود را به نظام اسلامی از طریق همکاری گسترده با رده های امنیتی و انتظامی در زمینه کنترل اختلافات و رفع منازعات نشان داده اند.

 فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید معمار عنوان کرد: اجرای نظم و امنیت در این منطقه مرهون همکاری شما بزرگان و سران طوایف با دستگاه های نظامی و امنیتی است و امیدواریم با همکاری شما عزیزان بتوانیم گام موثری در حل منازعات و همچنین فرهنگ سازی در رفع عادات غلط چون تیراندازی در مراسمات داشته باشیم.

این مقام ارشد نظامی در شهرستان و منطقه افزود: مردم در نظام ما در همه امور نقش محوری دارند و وظیفه داریم امنیت عمومی آنان را ارتقاء دهیم و از آنان صیانت کنیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار