خبرهای داغ:

سرکشی دادستان همدان از خانواده‌ های زندانیان

همدان-دادستان و مدیرکل زندان‌های همدان از خانواده‌های تحت پوشش انجمن حمایت زندانیان استان سرکشی کردند.
کد خبر: ۹۳۵۴۴۱۳
|
۰۸ تير ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۳

سرکشی دادستان همدان از خانواده‌های تحت پوشش انجمن حمایت زندانیانبه گزارش خبرگزاری بسیج، حسن خانجانی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان همدان به همراه  ذوالفعلی‌نژاد مدیرکل زندان‌های استان، عبدالملکی مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان مرکز استان و جمعی از مسئولان از خانوده دو نفر از مددجویان تحت پوشش انجمن حمایت مرکز استان سرکشی کردند.

در این سرکشی علاوه  بر ارائه یک بسته مواد غذایی به مبلغ ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال به عنوان کمک غیرنقدی، مبلغ ۲ میلیون ریال نیز به عنوان کمک نقدی به هر یک از این خانواده‌ها اهداء شد و به سه تن از فرزندان خانواده‌های نیز هدایایی از سوی دادستان همدان اعطاء شد.

خانجانی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان همدان در این بازدید ضمن گرامیداشت هفته قوه قضائیه و برشمردن اهمیت کمک به خانواده‌های نیازمند زندانیان، دستور ویژه‌ای در خصوص رای باز شدن احدی از این زندانیان را صادر  کرد .

همچنین با دستور وی مقرر شد با پیگیری مدیرکل زندان‌های استان مقدمات پرداخت بدهی زندانی دیگر از سوی ستاد دیه زندانیان استان فراهم شود تا وی هرچه سریع‌تر از زندان آزاد و به آغوش گرم خانواده خود بازگردد و در ادامه تاکید کرد همسر نامبرده که از بیماری صعب العلاج  رنج  می‌برد با پیگیری‌های مدیرعامل انجمن مساعدت‌های درمانی ویژه‌ای برای ایشان اعمال شود.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات