مدیر کمیته امداد خلیل‌آباد خبر داد؛

رشد بیش از ۳۵۷ درصدی جمع‌آوری زکات در خلیل‌آباد

حسین‌پور گفت: زکات جمع‌آوری شده توسط مراکز نیکوکاری در سال قبل نسبت به مدت مشابه سال گذشته آن رشد بیش از 357 درصدی را نشان می‌دهد.
کد خبر: ۹۳۵۴۴۶۴
|
۰۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۵

 به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ محمدرضا حسین‌پور  ظهر امروز در نشست شورای زکات شهرستان که با حضور اعضاء در محل دفتر امام جمعه برگزار شد، اظهار داشت: زکات جمع‌آوری شده توسط مراکز نیکوکاری در سال قبل نسبت به مدت مشابه سال گذشته آن رشد بیش از ۳۵۷ درصدی را نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه به‌زودی نشستی با حضور مبلغان با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی به‌منظور ترویج بیشتر فرهنگ زکات در سطح شهرستان برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: ۲۱ مرکز نیکوکاری در سطح شهرستان فعال هستند و زکات جمع‌آوری شده توسط این مراکز با نظارت کمیته امداد در مسیر کمک به محرومان و افراد تحت پوشش و کمک به تهیه جهیزیه نوعروسان هزینه می‌شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) همچنین در ادامه تصریح کرد: ۸۰ دستگاه کولر شش هزار و ۵۰ دستگاه آبگرمکن باتوجه‌به فعالیت مراکز نیکوکاری برای توزیع بین نیازمندان و جامعه هدف تحویل داده شد.

 ابراهیم قاسم‌پور فرماندار شهرستان خلیل‌آباد در ادامه اذعان کرد: بعضاً دستگاه‌هایی غیر از کمیته امداد، زکات جمع‌آوری می‌کنند، باید میزان آن را برای جمع‌بندی در اختیار شورای زکات شهرستان قرار دهند.

وی فعالیت‌های ۲۱ مرکز نیکوکاری شهرستان را یاد آور شد و عنوان: مراکز نیکوکاری باید کار خود را به بهترین وجه ممکن دنبال کنند و اقدامات آنان شفاف به مردم اعلام کرد.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار