برگزاری نشست بزرگان و معتمدین بخش دشت عباس شهرستان دهلران

نشست بزرگان و معتمدین بخش دشت عباس باحضور حجت الاسلام سید محسن موسوی امام جمعه شهرستان دهلران،سرهنگ ابدونی فرمانده سپاه ناحیه، مهندس عسکری فرماندار و دیگر اعضای شورای تامین و مسئولان قضایی بخش برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۵۴۴۸۰
|
۰۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج،  نشست بزرگان و معتمدین بخش دشت عباس باحضور حجت الاسلام سید محسن موسوی امام جمعه شهرستان دهلران،سرهنگ ابدونی فرمانده سپاه ناحیهدهلران ، مهندس عسکری فرماندار و دیگر اعضای شورای تامین و مسئولان قضایی بخش برگزار شد.

 امام جمعه دهلران در این نشست بر ضرورت کاهش پیامدهای منفی موضوعات اجتماعی تاکید کرد و گفت: از بزرگان و معتمدین عزیز انتظار داریم درخصوص حفظ وحدت و برادری و رفع اختلافات ورود کنند و از وقوع حوادث احتمالی جلوگیری کنند.

 حجت الاسلام موسوی ادامه داد: فصل و الخطاب همه ما قانون است و هرگونه اختلاف و شکایتی داریم باید از طریق مراجع قانونی و شوراهای حل اختلاف پیگیری کنیم.

 امام جمعه دهلران افزود: برای کاهش میزان اختلافات در جامعه باید فرهنگ اصلاح ذات البین و صلح و سازش را با محوریت معتمدین و متنفذین منطقه رواج دهیم.

سرهنگ آبدونی  نیز در این نشست بیان داشت:یک امر شایسته ای که در بخش  وجود دارد این است که هنوز جوانان گوش به فرمان بزرگان و سران طوایف خود هستند که این امر مهم و یک نماد محسوب می شود لذا بزرگان؛سران طوایف و معتمدین باید از این ظرفیت بزرگ استفاده کرده و جوانان را از هرگونه نزاع واختلاف به دور بدارند و به صلح وآرامش دعوت کرده و درنهایت اگه اختلاف یا مورد ضروری پیش بیاید به مراجع قانونی ارجاع نمایند.

گفتنی است در این جلسه مقرر شد برای رسیدگی بیشتر به مشکلات منطقه، دو شورا در سطح محلی و حاکمیتی تشکیل تا اختلافات،قتل و درگیری جلوگیری شود.

ارسال نظرات