برگزاری نشست مجمع عالی بسیج درشهرستان دهلران

نشست مجمع عالی بسیج شهرستان دهلران باحضور امام جمعه ،سرهنگ مرغزاری جانشین فرمانده سپاه ناحیه دهلران، علیزاده نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی،فرماندار و اعضای کارگروه های تخصصی در دهلران برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۵۵۵۸۲
|
۱۵ تير ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج،نشست مجمع عالی بسیج شهرستان دهلران باحضور حجت الاسلام سید محسن موسوی امام جمعه ‌و رئیس مجمع عالی بسیج شهرستان دهلران، سرهنگ مرغزاری جانشین فرمانده سپاه ناحیه دهلران ،مهندس علیزاده نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، مهندس عسکری فرماندار و اعضای کارگروه های تخصصی در دهلران برگزار شد.

امام جمعه دهلران در این نشست خواستار توجه به عمران شهری و بودجه شهرداری و پارک جنگلی آبگرم و حمایت شرکت های نفت از تیم های ورزشی و راه هاوبیمارستان و مدارس و جلوگیری از قطعی برق و پیگیری مرز چیلات و صنایع تبدیلی و کارخانه سیمان شد و گفت:امیدواریم در دولت جدید با چانه زنی و پیگیری ها بخش  عمده از مشکلات شهرستان حل شود

نماینده حوزه جنوب در مجلس گفت: علی رغم دستورات مدیر عامل توانیر و برق غرب که قطعی برق شهرستانهای حوزه جنوب از لیست خاموشی خارج شود اما با کج اندیشی شرکت توزیع استان محقق نشده که امیدوارم با تدبیراستاندار محترم حل و فصل شود.

علیزاده مطالبات مجمع را در سه سطح شهرستانی و استانی و ملی قابل طرح دانست و گفت:مطالبات مردم حوزه انتخابیه را در همه زمینه ها پیگیری می کنم.

ارسال نظرات