تشکیل جلسه شورای فرهنگ عمومی بامحوریت ترویج فعالیت های فرهنگی در بخش دشت عباس(روستای برم)

جلسه شورای فرهنگ عمومی با محوریت ترویج فعالیت های فرهنگی در بخش دشت عباس با حضور حجت الاسلام موسوی امام جمعه،سرهنگ آبدونی فرمانده سپاه ناحیه،جمعی از مسئولین بخش و مردم بخش دشت عباس در روستای برم برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۵۴۴۸۹
|
۰۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج،جلسه شورای فرهنگ عمومی با محوریت ترویج فعالیت های فرهنگی در بخش دشت عباس با حضور حجت الاسلام سید محسن موسوی امام جمعه،سرهنگ آبدونی فرمانده سپاه ناحیه،مهندس عسکری فرماندار،جمعی از مسئولین بخش و مردم بخش دشت عباس در روستای برم برگزار شد.

 امام جمعه در این جلسه از کلیه عواملی که در راستای هر چه باشکوه برگزار کردن انتخابات دراین بخش نقش داشتند تقدیر و تشکر کرد.

وی با اشاره به حضور بالای 90درصدی مردم ولایتمدار بخش دشت عباس گفت:این حضور و بیعت با رهبری نشان از درایت و آینده نگری مردم ولایت مدار دشت عباس دارد که امیدواریم دولت این حضور را با خدمات خود جبران کند.

 امام جمعه دهلران بیان نمود: بزرگان و معتمدین نقش مهمی در برقراری صلح و سازش در منطقه دارند، بزرگان میتوانند با راهنمایی و ارشادهای خود نقش مهمی در حل و فصل مشکلات داشته باشند.

 سرهنگ پاسدار علی آبدونی، فرمانده سپاه ناحیه دهلران نیز ابراز نمود: مردم دشت عباس با حضور گسترده خود در 28خرداد وابستگی و دلبستگی خود به این انقلاب را به خوبی به منحصه حضور قرار دادند.

 وی یادآور شد: برای امنیت و آرامش در منطقه، همراهی و همکاری مردم با نیروهای انتظامی و امنیتی را میطلبد.

 عسگری فرماندار دهلران نیز به اهمیت بزرگان و شیوخ منطقه اشاره و  بیان نمود: بزرگان در راستای پیشگیری از قاچاق و امنیت  در منطقه پای کار باشند و رسم و رسوم که در شرع و اسلام جایگاهی ندارند جلوگیری کنند.

 وی با اشاره به اینکه خط قرمز همه مسئولان شهرستان امنیت هست، گفت: بزرگان و معتمدین نقش بزرگی خود را باید با ورود به مسائل و مشکلات و ایجاد صلح و سازش در منطقه انجام دهند.

ارسال نظرات