خبرهای داغ:
همدان-مسئول تربیت بدنی سپاه ناحیه همدان گفت: هر حوزه باید یک گروه جهادی تخصصی ورزش تشکیل دهد و در این راستا از مربیان جهادی ورزش برای کمک به قشر ضعیف جامعه استفاده شود.
کد خبر: ۹۳۵۴۴۸۲
|
۰۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۶

لزوم تشکیل یک گروه جهادی تخصصی ورزش در حوزه‌های مقاومت بسیجبه گزارش خبرگزاری بسیج، سیدجواد جعفری در جلسه توجیهی برنامه‌های تربیت بدنی سال ۱۴۰۰ اظهار داشت: استعدادیابی با محوریت تیراندازی، دومیدانی و دفاع شخصی باید در اولویت کارها قرار گیرد.

وی افزود: مسئولین تربیت بدنی و فرماندهان حوزه‌های مقاومت همکاری لازم را با هیئت‌های ورزشی برای پیشبرد اهداف ورزش بسیج داشته باشند.

مسئول تربیت بدنی سپاه ناحیه همدان تصریح کرد: هیئت‌های اندیشه ورز به صورت ماهانه توسط حوزه‌ها با ترکیب نخبگان ورزشی و بهترین‌های تربیت بدنی پایگاه‌ها، شورای حوزه و با حضور فرماندهان حوزه‌ها برگزار شود.

وی افزود: هر حوزه باید یک گروه جهادی تخصصی ورزش تشکیل دهد و در این راستا از مربیان جهادی ورزش برای کمک به قشر ضعیف جامعه استفاده شود.

جعفری اظهار داشت: هر پایگاه باید بر اساس برنامه یک گروه رزمی ذوالفقار زیر نظر مربی معرفی شده از سوی تربیت بدنی ناحیه تشکیل و اهدا کمربند نیز توسط مربی به هنرجویان انجام گیرد.

وی با بیان اینکه هر پایگاه باید دارای یک گروه رزمی ذوالفقار و یک تیم ورزشی داشته باشد، گفت: مسئولین تربیت بدنی لیست اقلام ورزشی را باید از تمام پایگاه‌های مقاومت دریافت کنند و با عدالت و متناسب با نیاز در اختیار تمام پایگاه‌های مقاومت قرار دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات