جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات استان مرکزی خبر داد؛

جمع آوری ۷میلیارد تومان جهت کمک مومنانه و زلزله زدگان سی‌سخت توسط موکب های استان

صفریان جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات استان مرکزی، گفت: از ابتدای سال ۱۳۹۹ تا کنون، مبلغ ۷ میلیارد تومان توسط موکب های استان جمع آوری شده است.
کد خبر: ۹۳۵۴۶۳۶
|
۰۹ تير ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛صفریان جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات استان مرکزی در جلسه مشترک با اعضای ستاد استانی و نامجو جانشین رئیس ستاد عتبات عالیات کشور با بیان اینکه ۶۵ موکب در استان مرکزی ساماندهی شده اند، گفت: از این تعداد ۶۱ موکب توسط برادران و ۴ موکب توسط خواهران مدیریت می شود و ۴۰ موکب داخل عراق و ۲۵ موکب داخل ایران به زائران امام حسین(ع) خدمت ارائه می کنند.

صفریان اضافه کرد: از ابتدای سال ۱۳۹۹ تا کنون، مبلغ ۷ میلیارد تومان توسط موکب های استان جمع آوری شده است که این مبالغ برای کمک های مومنانه، مقابله با کرونا و زلزله سی‌سخت هزینه شد.

وی با تشریح کمک های انجام شده به زلزله زدگان سی‌سخت، گفت: ارسال مواد غذایی به ارزش ده میلیون ریال، ارسال مصالح ساختمانی شامل گچ، ایزوگام، کاشی و ... به ارزش ۵۹۰ میلیون ریال و تعهد تامین هزینه ۲ باب مدرسه ۶ کلاسه از جمله خدمات صورت گرفته توسط موکب های استان مرکزی در آن منطقه بود که ارزش تمام کمک ها به میزان ۴۰میلیارد و ۸۰۷ میلیون ریال می رسد.

صفریان در ادامه به بیان گزارش مالی ستاد استان در سال ۱۳۹۹ پرداخت و گفت: میزان تعهد استان مرکزی در این سال مبلغ ۷۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بوده است که ۳۸درصد این میزان یعنی ۲۷ میلیارد و ۷۷۲ میلیون ریال آن تحقق پیدا کرده است. از این میزان ۱۸ میلیارد و ۵۲۹ میلیون ریال وجوهات نقدی، ۳ میلیارد و ۵۷۹ میلیون ریال طلا، ۴ میلیارد و ۲۱۴ میلیون ریال کالا و اجناس و یک میلیارد و ۴۴۹ میلیون ریال در راستای تحقق طرح بنای نور بوده است.

وی به بیان گزارش مالی سه ماهه نخست سال ۱۴۰۰ پرداخت و تشریح کرد: تعهد مالی استان همانند سال گذشته مبلغ ۷۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال است که تا به امروز ۷درصد آن یعنی ۴ میلیارد و ۴۱۲ میلیون ریال محقق شده که شامل ۲ میلیارد و ۹۵۹ میلیون ریال وجوهات دریافتی، ۳۱۳ میلیون ریال طلا، ۸۶۰میلیون ریال کالا و اجناس(ایزوگام) و ۲۸۰ میلیون ریال تحقق طرح بنای نور بوده است.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار