هجدهمین جلسه ستاد کرونا در رباط کریم/ ۳۰ درصد افراد مبتلا به کرونا مربوط به خارج از شهرستان هستند

فرماندار رباط کریم گفت: موثرترین و کاربردی ترین راه برون رفت از بیماری منحوس ویروس کرونا، همکاری مردم با مسئولان و تداوم آن بر اساس دستور العمل‌ های بهداشتی و مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا است.
کد خبر: ۹۳۵۴۶۵۹
|
۰۹ تير ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، از غرب استان تهران: نظام ملکشاهی در هجدهمین جلسه ستاد مدیریت و مقابله با گرونا ، در خصوص تزریق واکسیناسیون در شهرستان بیان کرد: ۹ هزار و ۵۰۰ نفر دور واکسن برای اعضای جامعه هدف، افراد بالای ۷۰ سال و گروه‌ های در معرض خطر در شهرستان به صورت ۱۰۰ درصد در شهرستان انجام شده اما افرادی که از دریافت واکسن جا مانده می تواند به مراکز فعال مراجعه کنند.

 

مقام عالی دولت در شهرستان در خصوص تعداد فوتی ها و بستری ها بیان کرد: از تاریخ ۳۱ خرداد ماه لغایت ششم تیرماه، متاسفانه شاهد ۶ نفر فوتی بوده ایم که تعدادی مربوط به افراد مبتلا و بستری شده در هفته های گذشته بوده اند. در مقوله بستری نیز شاهد کاهش ۱۶ درصدی بوده ایم که با مقایسه به هفته مشابه با کاهش ۹ نفر، شاهد بستری شدن ۵۰ نفر بوده ایم که ۳۰ درصد موارد مربوط به اشخاص خارج از شهرستان است.

 

رئیس ستاد مدیریت کرونا در شهرستان با اشاره به تعداد نمونه های مثبت pcr در بیمارستان و مراکز ۱۶ ساعته نیز افزود: ۳۶۴ نفر برای نمونه گیری تست مراجعه کرده اند که ۶۲ نفر به بیمارستان فاطمه الزهرا (س) و ۳۰۲ نفر به مراکز ۱۶ ساعته مراجعه نموده اند که از تعداد افراد مذکور، ۱۶۱ نفر دارای تست مثبت  pcr بوده اند که به ازای هر یک نفر، چهار نفر از اطرافیان رهگیری و مورد غربالگری قرار گرفتند.

 

انتهای پیام//

ارسال نظرات
آخرین اخبار