تاکید فرماندار شهریار، بر لزوم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در برگزاری آزمون سراسری

فرماندار شهریار گفت: تمامی انبوه‌ سازان و تعاونی‌های فعال در شهرستان بایستی نظر شورای آموزش و پرورش در راستای حفظ سرانه‌های آموزشی را داشته باشند.
کد خبر: ۹۳۵۴۷۶۷
|
۱۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۶

تاکید فرماندار شهریار، بر لزوم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در برگزاری آزمون سراسری

به گزارش خبرگزاری بسیج: جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان شهریار با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین بابائیان امام جمعه اندیشه، طاهری فرماندار شهریار، معاونین فرماندار، بخشداران، مدیر آموزش و پرورش و سایر اعضا شورا برگزار شد.

 

 

نورالله طاهری فرماندار شهریار در این جلسه ضمن تبریک هفته قوه قضاییه، اظهار داشت: در انتخابات ۲۸ خرداد، مردم شریف ایران علی‌رغم تمام توطئه‌های دشمنان در پای صندوق‌ها حاضر شده و حماسه‌ای آفریدند و برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب رقم خورد که به رئیس جمهور منتخب مردم نیز تبریک می‌گوییم.

 

وی ضمن تقدیر از  حضور مردم شهرستان شهریار در انتخابات و تمام کسانی که در روند برگزاری انتخابات ستاد انتخابات را یاری کردند، افزود: مجموعه آموزش و پرورش نیز با تمام توان در برگزاری انتخابات و آماده‌سازی مدارس شعب اخذ رأی مشارکت داشتند که صمیمانه از تمامی عزیزان تقدیر و تشکر می‌کنم.

 

فرماندار شهریار بیان داشت: نیاز شهریار به فضاهای آموزشی بیش از وضع موجود است و بدانیم که تازه آغاز کار هستیم و بایستی هر روز به فکر کار و ایده جدید به توجه به گسترش روزافزون جمعیت باشیم.

 

طاهری گفت: آزمون سراسری سال ۱۴۰۰ با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی طی ۴ روز در سطح شهرستان شهریار برگزار خواهد شد که رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بیشتر از حد معمول بر همه واجب است.

 

وی ادامه داد: در سطح شهرستان شهریار ۵۲ درصد مشارکت مردمی در انتخابات رقم خورد و حدود ۷ هزار نفر نیز در امر برگزاری ما را یاری کردند.

 

فرماندار شهریار اضافه کرد: از ناحیه شورای آموزش و پرورش به تمام شهرداری‌ها ابلاغ می‌شود که هیچگونه دستورالعملی جز شورای آموزش و پرورش برای سرانه‌ها حاکم نیست و هر انبوه‌ساز و تعاونی فعال در مجموعه شهرستان بایستی نظر شورای آموزش و پرورش در راستای حفظ سرانه‌های آموزشی را داشته باشد.

 

طاهری گفت: تمام مدارسی که در خصوص انشعابات دارای مشکل هستند، احصا شوند تا طی جلسه‌ای با حضور مسوولان مربوطه این مشکل تا پیش از آغاز سال تحصیلی جدید مرتفع شود.

 

انتهای پیام//

ارسال نظرات