خبرهای داغ:
در مشهد انجام شد؛

رونمایی از تقریظ رهبر انقلاب ‌بر «عمارت خانه خورشید»

تقریظ رهبر معظم انقلاب ‌بر روایت تصویری «عمارت خانه خورشید» در مشهد رونمایی شد.
کد خبر: ۹۳۵۴۷۷۵
|
۱۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، رهبر معظم انقلاب در پیامی مکتوب خطاب به تولیت آستان قدس رضوی از هنرمندانی که در خلال محدودیت‌های کرونایی، دست‌اندرکار ترمیم، بازآرایی و بازپیرایی حرم منور رضوی بودند، تجلیل و تشکر کردند.

در این پیام که روز پنجشنبه با حضور تولیت آستان قدس رضوی، غلامعلی حداد عادل و مسئولان استانی و نمایندگان گروه‌های اجرایی و هنرمندان بازپیرایی حرم رضوی رونمایی شد، آمده است:

رونمایی از تقریظ رهبر انقلاب ‌بر «عمارت خانه خورشید»

بسم الله الرحمن الرحیم

«روایت تصویری عمارتخانه خورشید را دیدم، اصل پیدایش این فکر و سپس برنامه ریزی گسترده برای آن و آنگاه جستجو از جاهایی که باید عملیات در آن صورت می‌گرفت، و سرانجام با صدها کار دقیق و ظریف هنری و فنی و دست‌هایی که عشق و ارادت آنها را به حرکت و کار وامی داشت، هر یک به تنهایی درخور صدها آفرین است، سپاس و سلام بر آن دستان و سرانگشتان هنرمند و آن ذهن‌های خلاق و مبتکر».

"سیدعلی خامنه ای"

تولیت آستان قدس رضوی گفت: با تدبیر، هماهنگی و خردمندی مسئولان و همت عاشقانه دوستداران اهل بیت (ع) محدودیت کرونا در حرم رضوی تبدیل به فرصتی بی نظیر و تاریخی شد.

حجت الاسلام احمد مروی افزود: تجلیل و تکریم رهبر معظم انقلاب از همه دست اندرکاران این تحول عظیم در بازسازی، ترمیم و بازپیرایی حرم رضوی، افتخاری بس بزرگ است و پاداش عزیزان دست اندرکار از دستگاه قدسی حضرت رضا (ع) نیز انشاالله برای ایشان خیر دنیا و آخرت را به دنبال دارد.

وی افزود: حاصل تلاش شما عزیزان فقط نگهداری از یک هنر لذتبخش بصری نیست، هنرهای این بارگاه منوره یک دنیا بار معرفتی و معنایی دارد، که بسیار ارزشمند و مقدس است.

مروی گفت: به دنبال بروز محدودیت‌های کرونایی، شرح جریان مرمت، بازسازی و بازپیرایی حرم مطهر رضوی خدمت مقام معظم رهبری عرضه شد و مدتی قبل که گزارش کارهای انجام شده خدمت ایشان تقدیم شد، فرمودند چه کارهای با عظمت و خوبی انجام شده است و به دنبال آن پیام تقدیر و تشکر ارسال فرمودند.

در پایان این مراسم از تعدادی از نیروهای اجرایی و هنرمندانی که در این بازسازی و مرمت تلاشی شبانه روزی داشتند به نمایندگی از ۱۲۰۰ خادم و هنرمند تجلیل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار