معاون فرماندار تربت‌جام :

رقابت ۴ هزار ۷۶۹ داوطلب کنکور در تربت‌جام/کسب رتبه چهارم کشوری سال گذشته

معاون فرماندار تربت‌جام به کسب رتبه چهارم کشوری در سال گذشته در رعایت نکات قانونی اشاره و گفت: ۴ هزار ۷۶۹ داوطلب با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و... وارد رقابت کاملاً سالم کنکور سراسری این شهرستان شدند.
کد خبر: ۹۳۵۴۹۲۹
|
۱۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حسن کاظمی با اشاره به بازدید انجام‌شده از حوزه‌های کنکور این شهرستان گفت: این آزمون با رقابتی کاملاً سالم و با تمهیدات لازم ازجمله رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، انتظامی، ناظر بهداشت در حال برگزاری است که تمام مصوبات ستاد برگزاری آزمون سراسری فرمانداری به‌صورت جد در همۀ حوزه‌ها رعایت شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار با قدردانی از متصدیان برگزاری آزمون سراسری افزود: در برگزاری آزمون سال گذشته تربت‌جام در بین شهرستان‌های کل کشور به لحاظ مدیریت خوب در اعمال و اجرای نکات قانونی آزمون سراسری، موفق به کسب رتبه چهارم کشوری شد.

در ادامه مدیر آموزش‌وپرورش تربت‌جام گفت: در کنکور سراسری امسال تعداد ۴ هزار ۷۶۹ داوطلب درگرو‌های مختلف هنر، ریاضی، انسانی، تجربی و زبان برای حضور در مراکز آموزش عالی در تربت‌جام به رقابت پرداختند.

مدیر آموزش‌وپرورش تربت‌جام با اشاره به اینکه آزمون سراسری از روز چهارشنبه با شرکت گروه هنر آغاز و در روز شنبه با آزمون گروه زبان خاتمه می‌یابد، افزود: درگرو‌های هنر ۶۸۸ نفر، ریاضی ۱۶۲ نفر، انسانی ۱۵۹۹ نفر، تجربی ۱۷۴۳ و زبان ۵۷۷ داوطلب در آزمون شرکت دارند.

آریامنش از همکاری و همراهی مجموعه متولیان شهرستان در برگزاری کنکور سراسری دانشگاه‌ها قدردانی کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها