رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان مركزي:

كشف 5 دستگاه ارز ديجيتال قاچاق میلیونی در اراک

سرهنگ محمد عقیل سلگی گفت:تعداد پنج دستگاه استخراج ارز ديجيتال قاچاق كشف و صاحب خانه نيز با تشكيل پرونده به مرجع قضائي معرفي شد.
کد خبر: ۹۳۵۵۰۶۳
|
۱۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛سرهنگ محمد عقیل سلگی رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مركزي در عمليات ماموران پليس امنيت اقتصادي استان از کشف پنج دستگاه استخراج ارز ديجيتال قاچاق از یک منزل مسکونی در شهرستان اراک خبر داد.


وی افزود: در اجرای طرح برخورد با قاچاق و استفاده غيرمجاز از دستگاه تولید ارز دیجیتال، مأموران اين پليس در انجام تحقيقاتي از فعالیت تعدادی از دستگاه های ارز دیجیتال در يك منزل مسکونی در شهرستان اراک، مطلع و بلافاصله بررسی این موضوع را آغاز كردند.


این مقام انتظامی بیان کرد: پس از اتمام تحقیقات پليس و با هماهنگی با دستگاه قضائی و با حضور نماينده اداره برق، در بازرسي از اين منزل،‌ تعداد پنج دستگاه استخراج ارز ديجيتال قاچاق كشف و صاحب خانه نيز با تشكيل پرونده به مرجع قضائي معرفي شد.


رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مرکزی در پایان از تمامی شهروندان خواست تا به منظور كمك به اقتصاد جامعه و پیشگیری از استفاده غیر قانونی از برق یارانه ای از سوی سود جویان، در صورت اطلاع از اينگونه موارد، موضوع را در کوتاهترین زمان ممکن، از طريق شماره تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات