خبرهای داغ:
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان همدان خبر داد

کشف مقدار ۴۸۰ کیلوگرم گردوی قاچاق در همدان

همدان-رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان همدان از کشف مقدار ۴۸۰ کیلوگرم گردوی قاچاق با ارزش یک میلیارد ریال خبر داد.
کد خبر: ۹۳۵۵۱۲۲
|
۱۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۵
کشف مقدار ۴۸۰ کیلوگرم گردوی قاچاق در همدانبه گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ مجتبی محمدی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان همدان حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی استان همدان به یک دستگاه خودرو سواری شوتی که با سرعت زیاد در حال عبور بود مشکوک می‌شوند.

وی افزود: با هماهنگی مقام قضایی پس از دستور ایست و تعقیب گریز خودروی مذکور متوقف و بعد از بازرسی و تخلیه کالا‌های داخل آن مقدار ۴۸۰ کیلوگرم گردوی قاچاق با ارزش یک میلیارد ریال کشف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان همدان گفت: در این راستا یک نفر دستگیر که دراین خصوص پرونده تشکیل و در تعزیرات حکومتی تحت رسیدگی می‌باشد.

*اجرای طرح پاکسازی تفرجگاه‌ها و پارک‌ها در همدان

جانشین فرمانده انتظامی استان همدان نیز گفت: از روز گذشته طرح پاکسازی پارک‌ها و تفرجگاه‌های همدان شروع شده و تا پاکسازی کامل ادامه خواهد داشت.

سرهنگ رضا زارعی افزود: امنیت مردم و خانواده‌ها برای پلیس بسیار مهم است و با توجه به درخواست شهروندان این طرح در تمام نقاط استان انجام خواهد شد و پلیس اجازه نخواهد داد معدود افرادی بخواهند در اینگونه مکان‌ها برای مردم مزاحمت و یا نا امنی ایجاد کنند.

جانشین فرمانده انتظامی استان همدان با تشکر از همراهی و همکاری خوب مردم با پلیس ابراز داشت: شهروندان عزیز می‌توانند از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ هرگونه موارد مشکوک و یا اخلال در نظم عمومی را به صورت شبانه‌روزی به پلیس اطلاع دهند.

*دستگیری سارق و کشف موتورسیکلت سرقتی در همدان

فرمانده انتظامی شهرستان همدان نیز گفت: ماموران مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ شهرستان همدان حین گشت زنی در سطح شهر به یک دستگاه موتورسیکلت مشکوک شده و پس از بررسی و استعلام از سیستم ناجا مشخص شد، این وسیله نقلیه از یکی محلات شهر سرقت شده است.

سرهنگ جمشید باقری با اشاره به دستگیری راکب موتورسیکلت، افزود: متهم با تشکیل پرونده تحویل مقام قضائی و موتورسیکلت روانه پارکینگ شد.

وی ارزش موتورسیکلت مسروقه کشف شده را بیش از ۲۰۰ میلیون ریال اعلام و به شهروندان توصیه کرد: از رها کردن موتورسیکلت خود در جا‌های خلوت، داخل کوچه و خیابان‌ها خودداری و همواره به توصیه‌های پلیس توجه جدی داشته باشند.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان گفت: همچنین ماموران کلانتری ۱۹ فرهنگیان توانستند در یک عملیات جداگانه مقدار یک کیلوگرم مواد مخدر تریاک و مقداری مواد مخدر صنعتی را کشف و چهارم متهم نیز تحویل مرجع قضائی شدند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار