خبرهای داغ:
همدان-استاندار همدان گفت: از همه بخش‌ها و افراد و اشخاص تقاضا داریم برای رونق هرچه بیشتر گردشگری در استان همدان ورود کنند.
کد خبر: ۹۳۵۵۱۲۳
|
۱۲ تير ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۶

همه بخش‌ها برای رونق هرچه بیشتر گردشگری در استان همدان ورود کنندبه گزارش خبرگزاری بسیج، سیدسعید شاهرخی در آیین افتتاح مجتمع تفریحی و گردشگری و سفره‌خانه سنتی فارسبان اظهار داشت: مجتمع تفریحی توریستی سراب فارسبان نهاوند یک مجتمع نمونه و مثال زدنی است‌ که جدیت سرمایه‌گذار در به نتیجه رسیدن آن بسیار موثر بوده است.

وی گفت: از همه بخش‌ها و افراد و اشخاص تقاضا داریم برای رونق هرچه بیشتر گردشگری در استان همدان ورود کنند.

استاندار همدان ضمن قدردانی از نماینده مردم شهرستان نهاوند و مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان در راستای به نتیجه رساندن این مهم، گفت: سراب‌های بسیار زیبا و ارزشمند نهاوند یک شمال بدون آب و هوای شرجی است.

وی با اشاره به تغییرات پیش آمده در حوزه گردشگری شهرستان تصریح کرد: این تغییرات نتیجه کار تیمی و وحدتی است که در شهرستان جریان دارد و این تغییرات طی سه سال اخیر در نهاوند در مقایسه با ۳۳ سال گذشته بی‌مانند بوده است.

شاهرخی ابراز داشت: بام نهاوند هم یکی دیگر از اماکن گردشگری است که امروز این پروژه مانند سال‌های گذشته نیست و یکی از جاذبه‌های توریستی و گردشگری شهرستان نهاوند است .

وی افزود: از تمامی مدیرانی که در حوزه گردشگری در استان و شهرستان‌ها فعال هستند و سرمایه‌گذار این پروژه که اراده‌ای قوی در راستای تحقق یافتن این مسیر داشتند کمال تقدیر و تشکر را دارم.

فرماندار نهاوند نیز در ادامه اظهار داشت: شهرستان نهاوند با وجود سراب‌های بسیار زیبایی که دارد یکی از شهرستان‌های استان همدان است که سالانه در فصل‌های بهار و تابستان گردشگران و مسافران بسیاری را جذب خود می‌کند.

مراد ناصری افزود: در سال‌های گذشته این سراب‌ها وضعیت خوبی نداشتند اما امروز سراب‌های نهاوند سراب‌‌های سه سال گذشته نیستند.

گفتنی است؛ این مجتمع تفریحی و توریستی با حدود ۶ میلیارد تومان اعتبار اعم از تسهیلات و آورده بخش خصوصی با اشتغال‌زایی ۱۰ نفر به صورت مستقیم و با حمایت میراث فرهنگی و گردشگری به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات