امام‌ جمعه ایلام:

برجام هیچ سودی برای مردم نداشته است

امام‌ جمعه ایلام با اشاره به اینکه برجام تاکنون هیچ سودی برای مردم نداشته است، گفت: غربی ها قصد داشتند با این توافق مسیر رشد دانش هسته ای دانشمندان ایران را متوقف کنند.
کد خبر: ۹۳۵۵۱۴۰
|
۱۲ تير ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار در خطبه‌های نماز جمعه ایلام اظهار کرد: برجام تاکنون هیچ سودی برای مردم نداشته است، غربی‌ها قصد داشتند با این توافق مسیر رشد دانش هسته‌ای دانشمندان ما را متوقف کنند.

وی گفت: باید به توانمندی جوانان و تولید داخل تکیه کنیم چرا که هفتمین دور مذاکرات برجام به دلیل خلف وعده غربی‌ها و جبهه استکبار نیز نتیجه‌ای برای کشور در بر نداشته است.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: نمونه بارز اتکا به توانمندی‌های داخلی و توجه به دانشمندان تولید واکسن ایرانی بود که تقدیر و تحسین مقام معظم رهبری را به دنبال داشت و خود ایشان واکسن تولید داخل را تزریق کردند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با اشاره به جنایت‌های جبهه استکبار در منطقه گفت: سرنگونی هواپیمای مسافربری ایران با شلیک ۲ موشک متعلق به نیروی دریایی در ۱۲ تیر سال ۶۷ که تمامی مسافران شهید شدند، نقض آشکار حقوق بشر آمریکایی بود.

لزوم ریشه کن کردن خرید و فروش رای

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به خرید و فروش آرا در برخی از شهرها گفت: خرید فروش و آرا یک منکر است که علاوه بر اینکه دستگاه‌ها باید در راستا با متخلفان با برخورد کنند، رسانه‌ها نیز وظیفه دارند این اقدام را در جامعه بسیار زشت جلو دهند.

امام جمعه ایلام گفت: امیدواریم نمایندگان مجلس شورای اسلامی به عنوان ناظر انتخابات برای ریشه کن کردن خرید و فروش رای به وظیفه قانونی خود عمل کنند.

حجت الاسلام کریمی تبار تاکید کرد: پس از اتمام انتخابات مراجع تخلفات را بررسی و نتایج را اعلام کردند و در اینجا لازم است همدلی و هماهنگی بین ارکان برقرار شود.

وی با اشاره به انتخابات ۲۸ خرداد آن‌را حماسه‌ای بزرگ برای ملت ایران دانست و افزود: حضور پرشور مردم با وجود شیوع کرونا، مشکلات اقتصادی و همچنین جنگ رسانه‌ای دشمن بسیار تحسین برانگیز و ستودنی بود.

حجت الاسلام کریمی تبار تصریح کرد: اوج حقارت گروه‌های ضد انقلاب در خارج از کشور با وجود اینکه همواره شعار حقوق بشر سر می‌دهند این بود که خانواده و همسرانشان را از حضور در سرنوشت کشور منع کردند.

امام جمعه ایلام با اشاره به سالروز آزادسازی مهران گفت: فرزندان سلحشور کشورمان در عملیات کربلایی یک با وجود گرمای شدید مهران برای دفاع از مرزهای کشور از جان خود گذشتند تا ایران اسلامی با عزت و پایدار باشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار