شرایط بیماری کرونا در شهرستان خاش فوق بحرانی است

خاش-فرماندار و رئیس ستاد مقابله با کرونا، شرایط بیماری در شهرستان خاش فوق بحرانی است، باهر گونه تخلف که منجر به تهدید سلامت عمومی شود با جدیت برخورد خواهد شد.
کد خبر: ۹۳۵۵۲۳۸
|
۱۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاش، فرماندار شهرستان خاش گفت::تعداد مبتلایان ۲۴ ساعت گذشته در شهرستان خاش و تفتان به ۷۷ نفر رسیده ۶ مورد فوتی کرونت و ۲۸۵ مورد مثبت از ابتدای تیرماه و در مدت شش روز گذشته تاکنون در شهرستان خاش و تفتان داشتیم.

مهندس صاحب گل صالحی در ستاد اجرائی و عملیاتی مقابله با ویروس کرونا و درجمع اعضای شورای تامین وستاد کرونا ضمن تبریک هفته قوه قضاییه و گرامیداشت یاد وخاطره شهید بهشتی و ۷۲ تن از یارانش عنوان کرد:اعضای ستاد کرونا و مدیراو دستگاه‌های اجرایی موظف بر اعمال مصوبات ستاد کرونا هستند وتمامی اقشار جامعه از علما و روحانیون، معتمدین و ریش سفیدان و متنفذین باحرکت جدی و انقلابی برای حفظ و صیانت سلامت مردک پای کار باشند.

رئیس ستاد کرونا شهرستان خاش اظهار داشت. تشدید گشت‌های مشترک باهمکاری فرمانداری، شبکه بهداشت ودرمان، انتظامی، اصناف، صنعت ومعدن وتجارت وبسیج در دو شیفت و برخورد جدی با متخلفین در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی داشته باشند.


وی تصریح کرد:عادی انگاری در بین مردم و حتی در میان مسئولان مشاهده می‌شود لذا هیچگونه قصور در اعمال مصوبات ستاد کرونا از جانب ادارات ذی ربط مورد قبول نیست.


این مقام مسئول بیان داشت:فقط مشاغل گروه یک (سوپر مارکت، میوه وتره بار، خبازی، مواد پروتیئنی تعمیرگاه باتقسیم بندی در دو شیفت صبح وبعدظهر در چند نقطه شهرستان و..) با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک میتوانند فعالیت نمایند و فعالیت سایر مشاغل گروه ۲ و ۳ و ۴ ممنوع می‌باشد.



فرماندار خاش عنوان کرد:برنامه ریزی و مدیریت نانوایی‌ها و افزایش ساعت پخت نان جهت جلوگیری از ایجاد صف توسط متولیان امر صورت گیرد، حضور کارکنان در دستگاه‌های دولتی به استثنای ادارات خدمات رسان (حوزه بهداشت و درمان، برق، آب، و.) با یک سوم نیرو‌ها انجام پذیرد، نمازجمعه و جماعت شهرستان به مدت دوهفته تعطیل باشد، تردد شبانه در سطح شهر از ساعت ۲۱ لغایت ۳ بامداد ممنوع می‌باشد، عبور و مرور خودرو ها‌ی با پلاک غیر بومی از مبادی ورودی و خروجی و سطح شهرستان ممنوع و مشمول اعمال جریمه نقدی خواهدبود، کلیه آشپزخانه ها‌ی محلی و مراکز تهیه و طبخ غذا در شهرستان باتوجه به ممنوعیت هرگونه مراسم منجر به تجمع عروسی، تشیع جنازه، عزا، و.. به مدت دوهفته تعطیل می‌باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار