خبرهای داغ:

دیدار بسیجیان پایگاه حضرت خدیجه(س) بهار با خانواده شهید «زارعی»

بهار-اعضای شورای پایگاه حضرت خدیجه(س) شهرستان بهار با همسر شهید «علی زارعی» دیدار و گفت و گو کردند.
کد خبر: ۹۳۵۵۵۸۸
|
۱۵ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۹

دیدار بسیجیان پایگاه حضرت خدیجه(س) بهار با خانواده شهید «زارعی»به گزارش خبرگزاری بسیج، بسیجیان و اعضای شورای پایگاه حضرت خدیجه(س) شهرستان بهار با همسر شهید «علی زارعی» دیدار و گفت و گو کردند.

مسئول پایگاه حضرت خدیجه(س) شهرستان بهار در این دیدار عنوان کرد: شهدا با از خودگذشتگی و گذشتن از مهر خانواده و فرزندان، دینی بر گردن ما دارند و ما را مدیون خود و خانواده‌هایشان کرده‌اند و این وظیفه خطیری است که تنها با زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا می‌توانیم دین خود را ادا کنیم.

منیژه قاسملو افزود: ما با تکریم مقام شامخ شهدا و خانواده‌های آنان می‌توانیم گوشه‌ای از این از خودگذشتگی‌ها را جبران کنیم.

همسر شهید «زارعی» نیز در این دیدار با اشاره به اخلاق و معرفت این شهید والامقام اظهار داشت: هیچ‌گاه نماز شب شهید «علی زارعی» ترک نشد و همیشه از ما می‌خواست که برای امام دعا کنیم و با اینکه دو بار در جبهه‌های حق علیه باطل مجروح شده بود باز به محض بهبودی راهی جبهه می‌شد، با اینکه می‌دانست که شاید دیگر برگشتی نباشد.

وی با اشاره به سفارش همسر خود در مورد تربیت خوب و صحیح سه فرزند پسر خود گفت: ایشان تأکید می‌کرد که اگر شهید شد روی تربیت بچه‌ها خیلی دقت کنم که بحمدالله تا آنجا که در توانم بود در تربیت بچه‌ها موفق بودم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات