خبرهای داغ:
رئیس ستاد حجت الاسلام رئیسی در استان همدان:
همدان-رئیس ستاد رئیسی در استان همدان با اشاره به فرمایش حضرت علی (ع) مبنی بر اینکه وجدان تنها محکمه‌ای است که به قاضی نیاز ندارد، گفت: ما باید وجدان و اخلاق را رعایت کنیم و قدردان مدیران فعلی کشورمان باشیم.
کد خبر: ۹۳۵۲۵۵۷
|
۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۱

باید وجدان و اخلاق را رعایت کنیمبه گزارش خبرگزاری بسیج، پرفسور زلفی‌گل در جشن بزرگ شکرانه حضور ضمن تقدیر از حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای اظهار داشت: یاد سردار سلگی را که در انتخابات سال ۹۶ پرچمدار دفاع از سید محرومان بود، گرامی می‌داریم.

وی با بیان اینکه خداوند بزرگ را شاکریم که این بصیرت را به مردم عزیز ایران اسلامی داده که همیشه قدردان شهدا و خانواده ایشان، جانبازان و آزادگان بوده و خواهند بود، گفت: باید از همه سلایق سیاسی تشکر کرد.

رئیس ستاد حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی در استان همدان با بیان اینکه حضور همه تفکرها، هر هویت، نژاد، فرهنگ و خانواده شهدا را قدر می‌دانیم، عنوان کرد: شهدا بزرگ‌ترین سرمایه خود را در طبق اخلاص گذاشتند و از کیان و ناموس ما دفاع کردند و امروز هم روح آنها شاهد این جشن شکرانه است.

وی با بیان اینکه من به نمایندگی از سید محرومان حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی از همه مردم ایران به ویژه شهروندان فهیم و فرهیخته استان همدان به خاطر حضور حماسی در پای صندوق‌های رای تشکر می‎کنم، گفت: شور و شوق انتخاباتی را شما مردم رقم زدید.

زلفی‌گل ادامه داد: یادمان باشد مدیریت‌های اجرایی، روئسای جمهور، استانداران، فرمانداران و ... شبیه به ورزشکارانی هستند که مشعل المپیک را در دست دارند و حمل می‌کنند و به نفر بعدی می‌رسانند و ما باید قدردان همه مدیرانی باشیم که مدیریت اجرایی کشور را برعهده دارند.

وی با اشاره به فرمایش حضرت علی (ع) مبنی بر اینکه وجدان تنها محکمه‌ای است که به قاضی نیاز ندارد، ابراز داشت: ما باید وجدان و اخلاق را رعایت کنیم و قدردان مدیران فعلی کشورمان باشیم .

رئیس ستاد حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در استان همدان با بیان اینکه از همه مجریان و ناظران انتخابات و نیروهای نظامی و امنیتی که در مدیریت انتخابات دخیل بودند، تشکر می‌کنم خطاب به حامیان حجت الاسلام رئیسی گفت: یادمان باشد حجت الاسلام رئیسی رئیس جمهور همه مردم است و اگر بخواهیم ایشان را در دایره گروه و جناح و طیف خاصی قرار بدهیم به ایشان ظلم کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه از امروز دوران رقابتی انتخابات به پایان رسیده است و زمان رفاقت شروع شده است و همه ایرانیان باید دست در دست هم بدهند و برای ساختن ایرانی آباد و آزاد تلاش کنیم، تاکید کرد: با رفتار ناشایست باعث رنجش شهروندان دیگر نشویم .

انتهای پیام/

ارسال نظرات