خبرهای داغ:
اسدآباد-فرماندار اسدآباد از شرکت آگاهانه مردم دیار سید جمال الدین اسدآبادی در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا طی پیامی قدردانی کرد.
کد خبر: ۹۳۵۲۴۵۲
|
۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۱

قدردانی فرماندار اسدآباد از شرکت آگاهانه مردم در انتخاباتبه گزارش خبرگزاری بسیج، سعید کتابی، فرماندار اسدآباد از شرکت آگاهانه مردم دیار سید جمال الدین اسدآبادی در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا طی پیامی قدردانی کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

حضور گسترده، باشکوه و آگاهانه مردم عزیز، مهربان و متدین شهرستان اسدآباد در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا نشان از عشق و علاقه به انقلاب اسلامی و پای بندی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

این حضور گسترده، باشکوه و آگاهانه مردم موجب مباهات، نماد اتحاد، انسجام و قدرشناسی از شهیدان، جانبازان، آزادگان، ایثارگران و اعتقاد عمیق و دلبستگی بسیار به مکتب اسلام بوده که یاس و ناامیدی دشمنان را نیز به همراه داشته است.

با شکر و سپاس خداوند متعال اینجانب به عنوان خدمتگزاری کوچک از همت بلند و حضور گسترده و با شکوه مردم اسدآباد در این دوره انتخابات صمیمانه تقدیر و تشکر می‌نمایم و از خداوند منان توفیق، سلامتی و رستگاری همه را مسئلت دارم و بهروزی و عاقبت به خیری برای همگان آرزومندم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات