خبرهای داغ:
تفاهم نامه همکاری آموزشی، پژوهشی و فرهنگی بین دانشگاه کاشان و آموزش و پرورش کاشان امضا شد.
کد خبر: ۹۳۵۵۷۴۷
|
۱۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کاشان به نقل از خبرگزاری صدا و سیما؛ رئیس دانشگاه کاشان، حمایت و پشتیبانی از ایده ها، اختراعات و نوآوری‌های دانش آموزان و هنرجویان در مرکز کارآفرینی و تجاری سازی دانشگاه را از جمله موارد این تفاهم نامه همکاری عنوان کرد و گفت: آموزش و پرورش اولویت‌های پژوهشی خود را به دانشگاه اعلام می‌کند تا زمینه کارایی و اثر بخشی هر چه بیشتر تحقیقات در تمام حوزه ها، با تاکید بر حوزه‌های علوم تربیتی، جامعه شناسی، حقوق و روان‌شناسی فراهم آید.
دکتر عباس زراعت به آمادگی دانشگاه کاشان برای همکاری با آموزش و پرورش اشاره کرد و افزود: ۳۰۰ عضو هیات علمی این دانشگاه از پتانسیل‌های مثبت برای همکاری‌های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی با آموزش و پرورش است.
مدیر آموزش و پرورش کاشان هم در این نشست گفت: با انعقاد این تفاهم نامه همکاری‌های علمی و امکان بازدید دانش آموزان و فرهنگیان از مراکز آموزشی، پژوهشی و فرهنگی دانشگاه فراهم می‌شود.
حسین مقنی با بیان اینکه این تفاهم نامه در پنج ماده تنظیم و به مدت دو سال اعتبار دارد، افزود: همکاری بیشتر برای برگزاری همایش‌های علمی مشترک میان دانشگاه و مدیریت با همکاری گروه‌های آموزشی از اهداف این تفاهم نامه است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار